Spelveckan: Crysis 3, Arma III för Steam och senaste nytt från DayZ

Permalänk

Om någon annan fick nostalgi av 3D versionen av Mario..

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk

Tomb Raider ser ju onekligen grymt ut ngn som vet när arma 3 släpps?

Visa signatur

PC1:Mobo:P8Z68-V Pro Cpu:i7-2600K @ 4.4Ghz CpuKylare:Noctua NH-D14 Gpu:ASUS GTX 690 Ram:XMS3 DDR3 1600MHz 16GB HDD:HyperX 3K SSD 240GB,OCZ VERTEX Plus 120GB ,1.0TB Bildskärm:3 x ACER 24''TFT 3D 120Hz Chassi:Thermaltake Level 10 GT Psu:HX750W Silver Mod OS:Win 7 Pro
MediaPC: Mobo:GA-78LMT Cpu:II X4 965 3,4GHz Cpukyl:Hyper 212 EVO Ram:8GB 1600Mhz Psu:CX 430M Mod Chassi:Define Mini Svart

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Atlas Tasume:

Men snälla, va?! "Arma III släpps enbart via Steam"?

Varför ska vi bli påtvingade sådant skräp? Avskyr dessa forcerade klienter...

Jag tycker det är bra att det ligger hos steam, då blir det mycket mindre fuskare i spelet..

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av MyZk0:

http://www.youtube.com/watch?v=3jah7qo4riA

Om någon annan fick nostalgi av 3D versionen av Mario..

Sluta... Jag måste gå och lägga mig ju...
Okej, bara en låt till... jag lovar, åh! SMB3 Underground remix!

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Skrivet av kaya:

Jag tycker det är bra att det ligger hos steam, då blir det mycket mindre fuskare i spelet..

Fast riktigt så är det ej tyvärr..
Enormt mycket fusk i alla online spel /:

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

Varför inte?
(Genuin fråga)

1. Vill inte ha ett skräpprogram som körs i bakgrunden.
2. Vill ha kontroll på mina egna spel (uppdateringar, mods, installationsfolder, hdd mm).
3. Achivments... mjo det är ju därför man spelar ett spel.
4. Monopol, monopol och monopol.

Steam är väl jättebra och populärt men det passar inte mig, då får jag fixa det på egen hand ist.
Snacka om att skjuta sig själv i foten....

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[sic:

;13269775']1. Vill inte ha ett skräpprogram som körs i bakgrunden.
2. Vill ha kontroll på mina egna spel (uppdateringar, mods, installationsfolder, hdd mm).
3. Achivments... mjo det är ju därför man spelar ett spel.
4. Monopol, monopol och monopol.

Steam är väl jättebra och populärt men det passar inte mig, då får jag fixa det på egen hand ist.
Snacka om att skjuta sig själv i foten....

1. Fast ett skräpprogram är det väl inte? Det fungerar perfekt för mig och alla i min omgivning som använder det. Vet du ett bättre program som tillhandahåller samma tjänst?

2. Nja... Delvis sant! Du har inte full kontroll men du kan ju stänga av om ett spel ska uppdateras eller inte. De håller på att få ett enormt mod-stöd. Jag kan välja vart spelet ska installeras. (Kör BETA dock)

3. Spelar inga spel för achivments. Det är knappast ett krav bara för att man spelar på Steam.

4. Den punkten får du gärna utveckla!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

1. Fast ett skräpprogram är det väl inte? Det fungerar perfekt för mig och alla i min omgivning som använder det. Vet du ett bättre program som tillhandahåller samma tjänst?

2. Nja... Delvis sant! Du har inte full kontroll men du kan ju stänga av om ett spel ska uppdateras eller inte. De håller på att få ett enormt mod-stöd. Jag kan välja vart spelet ska installeras. (Kör BETA dock)

3. Spelar inga spel för achivments. Det är knappast ett krav bara för att man spelar på Steam.

4. Den punkten får du gärna utveckla!

Jo enligt mig är det bara en belastning för pc:n som inte tillför något alls förutom försämrad prestanda (lite som mycket).

Hade ett mindre helvete att nedgradera tex gtaiv för fullt enbstöd, med steam vill jag inte ens tänka på hur det skulle gå.
Kör skyrim utan steam vilket fungerar hur bra som helst, maxad grafik/prestanda och utan problem med mods som är version specifika då jag föredrar som sagt att ha koll på läget själv utan att mamma steam sköter det åt mig.

Nej det var ju en överdrivft på min sida men det är ganska irriterande med popups när man spelar som tex på ps3:an.

Med monopol så menar jag att det finns ingen anledning till att ens ha monopol.
Det är ju ändå bohemia som gör spelet och uppdateringarna så varför ska man inte kunna hämta hem dom någon annanstans?
Jag vill betala för spel jag tycker om men då utan trams , varför tror du jag aldrig skulle köpa en i-produkt låst till andra i-produkter..
Det jag menar kort och gott valfrihet, vissa gillar steam andra inte så varför påtvinga folk skräpet (imo)som inte ens har med spelet att göra?

Jag förstår hur utvecklarna tänker men det blir bara motsatt effekt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠