Permalänk
Medlem

Min YouTube Kanal

Hej! Vet inte om detta är rätt kategori. Om inte så får ni gärna flytta den.

Jag har en youtube kanal som jag har hållit på med i ett år nu kanske och undrar om ni kanske skulle kunna ta er tid och titta på några videos och säga vad ni tycker jag skulle kunna förbättra. Jag gör spelvideos där jag spelar olika spel men mest minecraft. Jag vet att det finns mååånga andra som också gör det men det är lätt att börja med och jag tycker att det är väldigt roligt. Vet att mitt youtube namn är sämst. Ångrar det men vill inte göra en ny kanal. Söker man på FyoDisco så kommer bara jag upp.

Eftersom jag inte har hållit på så länge så är det klart att kvalitén inte alltid är på topp men jobbar på att få den bättre. Planerar att skaffa en bättre dator i sommar och ska nog då samtidigt skaffa bättre program.

Inget hat tack utan bara saker jag kan förbättra. Har du inget bra att skriva så gå vidare tack.

Min kanal: *bort*

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem

Byt namn på kanalen , skulle aldrig komma ihåg det där namnet.

Skickades från m.sweclockers.com

Vet att du erkände det men bättre att byta innan du blir " känd "

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FyoDisco:

Hej! Vet inte om detta är rätt kategori. Om inte så får ni gärna flytta den.

Jag har en youtube kanal som jag har hållit på med i ett år nu kanske och undrar om ni kanske skulle kunna ta er tid och titta på några videos och säga vad ni tycker jag skulle kunna förbättra. Jag gör spelvideos där jag spelar olika spel men mest minecraft. Jag vet att det finns mååånga andra som också gör det men det är lätt att börja med och jag tycker att det är väldigt roligt. Vet att mitt youtube namn är sämst. Ångrar det men vill inte göra en ny kanal. Söker man på FyoDisco så kommer bara jag upp.

Eftersom jag inte har hållit på så länge så är det klart att kvalitén inte alltid är på topp men jobbar på att få den bättre. Planerar att skaffa en bättre dator i sommar och ska nog då samtidigt skaffa bättre program.

Inget hat tack utan bara saker jag kan förbättra. Har du inget bra att skriva så gå vidare tack.

Min kanal: *bort*

Må säga att jag gillar husdesignen din! Kommer definitivt användas

språket som kan ju, som oftast, utvecklas, veta mer exakt vad du vill säga och få lite flyt. Men det brukar ju vara ganska svårt att ändra :/ annars ser det väl bra ut!
Träning ger färdighet!

Sen om du skulle vilja så är det så att jag har hållt på ett tag förut och gjort intros åt folk, men lagt av lite nu. Men skulle du vilja ha ett så skicka ett pm så länkar jag min kanal så du får se lite vad jag gör! Som sagt, har lagt det lite åt sidan nu men det är ju alltid kul att hjälpa en landsman!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Byt namn på kanalen , skulle aldrig komma ihåg det där namnet.

Skickades från m.sweclockers.com

Vet att du erkände det men bättre att byta innan du blir " känd "

Jo, vet att mitt namn är så fruktansvärt dåligt. Men att göra en ny kanal är nog det sista jag vill. Kör nog på denna trotsallt. Men kollar man på nån video så vet man att jag kallar mig FyoDisco. Då är det bara att söka på det.

Önskar att det gick att byta namn på nåt sätt...

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem
Skrivet av HyperMan:

Må säga att jag gillar husdesignen din! Kommer definitivt användas

språket som kan ju, som oftast, utvecklas, veta mer exakt vad du vill säga och få lite flyt. Men det brukar ju vara ganska svårt att ändra :/ annars ser det väl bra ut!
Träning ger färdighet!

Sen om du skulle vilja så är det så att jag har hållt på ett tag förut och gjort intros åt folk, men lagt av lite nu. Men skulle du vilja ha ett så skicka ett pm så länkar jag min kanal så du får se lite vad jag gör! Som sagt, har lagt det lite åt sidan nu men det är ju alltid kul att hjälpa en landsman!

Skickades från m.sweclockers.com

Ang. språket så är ju inte min engelska den bästa men jobbar på den och vill bli bättre. Men innan jag gör en video så brukar jag tänka igenom vad jag ska säga men skriver inte ner det så sen väl inne i spelet så glömmer jag bort vad jag ska säga...

Ska snart uppdatera mitt intro. Har en idé men funkar inte den så kanske du kan göra en?

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem
Skrivet av FyoDisco:

Ang. språket så är ju inte min engelska den bästa men jobbar på den och vill bli bättre. Men innan jag gör en video så brukar jag tänka igenom vad jag ska säga men skriver inte ner det så sen väl inne i spelet så glömmer jag bort vad jag ska säga...

Ska snart uppdatera mitt intro. Har en idé men funkar inte den så kanske du kan göra en?

Jodå, bara att säga till jag gör inte så i minecraft, utan i ett program som heter Cinema 4d, så det blir ju lite annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av HyperMan:

Jodå, bara att säga till jag gör inte så i minecraft, utan i ett program som heter Cinema 4d, så det blir ju lite annat

Jo. Jag förstod det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem

Eftersom jag har låtsas-OCD stör jag mig grovt på att introt är i 4:3!
Och vad heter låten i början av varje video?

Annars verkar det najs! Över 60k visningar också, grattis!

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem
Skrivet av xapa112:

Eftersom jag har låtsas-OCD stör jag mig grovt på att introt är i 4:3!
Och vad heter låten i början av varje video?

Annars verkar det najs! Över 60k visningar också, grattis!

Waterflame - Glorious Morning
Står i hans description!

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yazem:

Waterflame - Glorious Morning
Står i hans description!

Oj. Missade det! Tack.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

Har en fråga med om youtube. Jo kan man flytta om klipp så man får dem i den ordningen man vill efter att man laddat upp dem. Har nämligemn en backup account där jag har alla klipp pricvata ifall ens externa hårdisk skulle gå sönder. Där har jag klipp jag filmat med mobilen och digitalkameran! Och en till sak vad betyder planerat. Det står planerat på ett klipp där man kan välja även privat, offentligt och olistat. vad betyder planerat och varför kan jag bara välja det på just det klippet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melicia:

Har en fråga med om youtube. Jo kan man flytta om klipp så man får dem i den ordningen man vill efter att man laddat upp dem. Har nämligemn en backup account där jag har alla klipp pricvata ifall ens externa hårdisk skulle gå sönder. Där har jag klipp jag filmat med mobilen och digitalkameran! Och en till sak vad betyder planerat. Det står planerat på ett klipp där man kan välja även privat, offentligt och olistat. vad betyder planerat och varför kan jag bara välja det på just det klippet.

Planerat menas med att videoklippet blir offentligt automatiskt den dag och tid du ställer in det på.

Skrivet av xapa112:

Eftersom jag har låtsas-OCD stör jag mig grovt på att introt är i 4:3!
Och vad heter låten i början av varje video?

Annars verkar det najs! Över 60k visningar också, grattis!

Ja, låten har du redan fått svar på Ett tips är att läsa descriptionen nästa gång Och ja, jag stör mig också på "letterboxen" på introt. Men är för lat för att orka göra ett nytt. Men håller på att planera ett nytt iaf.

60k? Jag har 29k total visningar Fast 60k hade ju varit najs

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

Byt namn på kanalen , skulle aldrig komma ihåg det där namnet.

Skickades från m.sweclockers.com

Vet att du erkände det men bättre att byta innan du blir " känd "

Ska nog faktiskt ta och göra en ny kanal nu där jag endast lägger upp svenska videos. Men funderar fortfarande på det.

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem

Men nu har planerat försvunnit. Vad skumt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melicia:

Men nu har planerat försvunnit. Vad skumt!

Vet inte om det är nån partner grej. Jag är partner iaf.

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tyvärr är diskussionsvärdet (sett till hela forumets population) för lågt gentemot reklamvärdet med dessa trådar, därför låses tråden. Samtidigt vore det intressant att ha en plats att ge varandra råd och tips om videor, har ni något förslag så skicka det gärna via kontaktformuläret.