it is dependent on downloadable content that has been deleted. dayz_anim

Permalänk
Medlem

it is dependent on downloadable content that has been deleted. dayz_anim

får följande felmeddelande när jag försöker lira: " You cannot play/edit this mission; it is dependent on downloadable content that has been deleted. dayz_anim"

jag har provat att uppdatera, uppdatera igen, byta ut filerna "manuellt". I'm out of ideas. Jag kör genom dayzcommander, men provade med playwithsix och det blir samma resultat.

har googlat och krånglat i över en timme men hittar inget vettigt svar. Någon som kan hjälpa mig?

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

Har du Arma på steam? Isåfall:
Har du startat Arma & OA en varsin gång innan?
Det hade inge jag och fick samma meddelande, startade det en gång och vips funkade det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gman:

Har du Arma på steam? Isåfall:
Har du startat Arma & OA en varsin gång innan?
Det hade inge jag och fick samma meddelande, startade det en gång och vips funkade det!

Aah jag spelade dayz igår, då funkade det fint

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pugilisten:

Aah jag spelade dayz igår, då funkade det fint

Aha, då vet jag tyvärr inte :/

Permalänk
Medlem

Verifierat integriteten hos spelcache i steam? Enda jag kommer på såhär på rak arm.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Upptäckte nu att det är olika beroende på server, har spelat på comtronic servern alldeles nyss och det gick bra. det är 146.185.31.106:3102 som jag får felmeddelandet på. Vet inte om det är mig eller servern det är fel på då...

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

Kan det vara så att den servern kör någon speciell version av DayZ? Vet att när man försöker joina t.ex. zombies.nu som kör DayZero brukar det stå sådär, fast med fler mappar än dayz_anim.