Slippa vänta 180 sekunder "reklampaus" på Kanal5Play?

Permalänk
Medlem

Slippa vänta 180 sekunder "reklampaus" på Kanal5Play?

Hej

Använder idag Firefox och Adblock plus och fungerar fin fint förutom på kanal 5 play där själva reklamen visserligen inte syns men jag får fortfarande vänta dom 180 sekunderna som reklamen ska sändas under.
Texten "Reklampaus" kommer fram med en klocka som räknar från 0 till 180, går det göra nått åt detta?

Den enda lösningen jag hitills har är att ladda om sidan och sedan hoppa fram ett par sekunder efter där reklampausen började, vore dock skönt o slippa detta.

Går det slippa vänta tiden och bara hoppa över hela reklam grejen som det funkar på alla andra sidor?

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem

Så länge dem tjänar pengar bryr dem sig inte. testa se youtube klipp på mobilen, där kan du få 5 min istället för 3 minuter med reklam. det är som med Spotify: "If You Pay The Ads Go Away "

Det är bara att lida som oss alla andra :/

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem

Det är bara att leva med det. De måste ju tjäna pengar på det.

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem

Har hört att denna ska skippa reklamerna, inget jag testat själv dock.
http://www.admuncher.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweede:

Hej

Använder idag Firefox och Adblock plus och fungerar fin fint förutom på kanal 5 play där själva reklamen visserligen inte syns men jag får fortfarande vänta dom 180 sekunderna som reklamen ska sändas under.
Texten "Reklampaus" kommer fram med en klocka som räknar från 0 till 180, går det göra nått åt detta?

Den enda lösningen jag hitills har är att ladda om sidan och sedan hoppa fram ett par sekunder efter där reklampausen började, vore dock skönt o slippa detta.

Går det slippa vänta tiden och bara hoppa över hela reklam grejen som det funkar på alla andra sidor?

Kände inte ens till det här knepet. Bockar och bugar!