[Arma2/DayZ] DayZ Epoch Server Pagini.se

Permalänk

[Arma2/DayZ] DayZ Epoch Server Pagini.se

Då kör vi igen! Pagini är tillbaka med moden Epoch, nu med kartan Napf!

Webbsida: http://www.pagini.se

Napf Epoch

OBS Ny ip!

Kort info:

  • Napf med moden Epoch

  • 24/7 upptid

  • Veteran läge

  • 3DP: ON

  • CH: OFF

  • Omstart var 6:e timme

  • Aktiva admins

  • 100/100 fiber lina

Addons:

  • Uppdrag

  • Dynamiska crash sites

  • Inga safezones

  • Utökad debug monitor

  • Fler byggnader

  • Self blood bag vid sjukhus

Och mer!

Mumble
Vi har även en mumble server uppe.
Host: mumble.pagini.se
Port: 64738

Där inne kan ni prata med oss admins för hjälp samt snacka med övriga spelare som är inne.

Inget snack i voice side då det är ett stort störande moment för många som sitter och spelar. Håll er till "direct" för vocie com.

För övriga frågor:
Kontakta oss genom formuläret på hemsidan eller skriv i tråden.

Ha en trevlig spelrunda!

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Hört om det här spelet, är det bra?
Lär man köpa det via Steam eller något först?

Permalänk

Japp, du måste i dagsläget köpa arma 2 och expansionen operation arrowhead.
Går att köpa genom steam direkt eller löst i butik.

Efter installation så kan du installera dayz commander för att installera modden dayz.

Pm:a mig för mer info.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swordfish90:

Japp, du måste i dagsläget köpa arma 2 och expansionen operation arrowhead.
Går att köpa genom steam direkt eller löst i butik.

Efter installation så kan du installera dayz commander för att installera modden dayz.

Pm:a mig för mer info.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack men jag tror jag skippar det. Fick hem battlefield 3 idag så tänkte väl lira det ett tag
Tack för infon iaf, ser andra tråden vet dom ju hur dom ska gå til väga också.

Permalänk
Medlem

Lirade på servern första gången idag, Grym server och för en gångs skull vettiga admins. Nu behövs de bara lite fler gamers!

Visa signatur

Design Define R3 - Titanium Grey, AMD Phenom II X4 965 Black Edition, Corsair H50, ASUS M4A89GTD PRO, ASUS Radeon HD 6870, Corsair Force Series F60 60GB, Western Digital Caviar Green 1TB 64MB, Corsair HX750W

Permalänk
Medlem

[FJ] Finns nu i skogarna. ^^

Trevlig server, tack! OCH inget lagg. Underbart!

/[FJ]Odin

Permalänk
Medlem

Kommer gärna och testar i kväll! Tar med mig en kompis också, men vi är nybörjare så var snälla!

Permalänk
Skrivet av Klacke:

Kommer gärna och testar i kväll! Tar med mig en kompis också, men vi är nybörjare så var snälla!

Härligt, Välkommna till Pagini

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Härlig server!
lite mer vapen helt ny man kan börja om på nytt utan problem än så länge är alla snälla och ingen tjafsar!
men kom ihåg att passa på innan FJ roffar åt sig för mke

/MVH [FJ]WaKo

Permalänk

Uppdaterat hemsidan lite med realtidsstatistik.
Kika in http://pagini.se/stats.php

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swordfish90:

Uppdaterat hemsidan lite med realtidsstatistik.
Kika in http://pagini.se/stats.php

Keep up the good work!

Permalänk
Medlem

kommer in å kollar en sväng

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem

FJ ställer till med besvär!

Permalänk
Medlem

Nice, ser ut som att det kommer in fler och fler för varje dag som går. =D

Just nu har jag bara en person på min "Wanted lista" och det är: Micke , pga att han lyckades träffa mig i Helin idag... någon sec till hade jag dött!

Ack, ack vi som bara skulle kolla in staden lite. ^^

Permalänk
Skrivet av WaKo:

Märkte det igår... när jag var strandsatt på taket till huset med tornet som syns på bilden, med massa zeds nedanför

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrAg00nEn-4thePlayers:

Märkte det igår... när jag var strandsatt på taket till huset med tornet som syns på bilden, med massa zeds nedanför

du är faktist med på bilden du står vid stegen faktist

Permalänk
Medlem

/MVH [FJ]

Permalänk
Medlem

Ser att det mycket nya vapen mot den andra servern 1911. Går det att googla fram vilka vi har på den här servern?

Permalänk
Skrivet av Bruski:

Ser att det mycket nya vapen mot den andra servern 1911. Går det att googla fram vilka vi har på den här servern?

Hmm, kan kolla på exakt om jag kan få fram någon lista senare ikväll..
Den mjukvara vi kör på servern är http://dayzcc.tk/, kanske kan få fram någon bra lista med lite google skills.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Här är en liten video från när min Yxa buggade ur! Hahahaha! Blev ok efter jag reloggade. =D

Permalänk
Medlem

Nice gear! Letat efter camo i tre dagar nu utan resultat, Får fortsätta springa runt i mitt negerskin och hoppas jag ska blända in buskagen.

Visa signatur

Design Define R3 - Titanium Grey, AMD Phenom II X4 965 Black Edition, Corsair H50, ASUS M4A89GTD PRO, ASUS Radeon HD 6870, Corsair Force Series F60 60GB, Western Digital Caviar Green 1TB 64MB, Corsair HX750W

Permalänk
Medlem

Härligt! Idag började det bli lite mer action! Hohoho! Det gillar jag, även om jag dog ett par gånger. ^^

Permalänk
Medlem

bara jag som inte kan joina efter 21.00 restarten?

Visa signatur

Design Define R3 - Titanium Grey, AMD Phenom II X4 965 Black Edition, Corsair H50, ASUS M4A89GTD PRO, ASUS Radeon HD 6870, Corsair Force Series F60 60GB, Western Digital Caviar Green 1TB 64MB, Corsair HX750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miiicro:

bara jag som inte kan joina efter 21.00 restarten?

Det är underhåll av servern just nu. Bör vara tillbaka snart.

Permalänk

Servern ligger nere i några minuter till, kopierar över allt till en ssd för att snabba upp laddningstider lite för er.
Återkommer när det är klart. Tar det för lång tid så avbryter jag och kör vidare.

Även hemsidan kommer vara nere under denna period.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Roger that!

Visa signatur

Design Define R3 - Titanium Grey, AMD Phenom II X4 965 Black Edition, Corsair H50, ASUS M4A89GTD PRO, ASUS Radeon HD 6870, Corsair Force Series F60 60GB, Western Digital Caviar Green 1TB 64MB, Corsair HX750W

Permalänk

Fan, man vill ju in, hur går det :)?

Permalänk

Klart med kopiering, strax uppe, håll ut

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

Hehe. =D

Permalänk

NU ska den vara igång, ursäkta för uppehållet och tack för ert tålamod.

// [IS] Teamet

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000