Vad heter dessa två figurer?

Permalänk
Medlem

Vad heter dessa två figurer?

Vad heter de inringade figurerna?

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Permalänk
Medlem

Spy vs Spy !
Vad dom hete vette 17 dock, tror itne dom hade några namn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Spy vs Spy !
Vad dom hete vette 17 dock, tror itne dom hade några namn

Tack! Var det jag var ute efter.

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Permalänk

De hette X och Y också, men det var kanske bara på svenska?

Visa signatur

Asus Rampage II Extreme LGA1366, Xenon X5672@3,8GHz, Thermalright Ultra-120 Extreme med 2x Noctua NF-P12, Corsair Vengeance 1600MHz CL9 6x4GB, Palit Geforce GTX 1060 6GB, Asus Xonar Essence STX, Corsair AX1200W, Cooler Master Silencio 650, Qpad MK-80, Mionix Naos 5000, 28 tum GIGABYTE M28U 3840x2160.

Permalänk

oj vilka minnen man fick har ett sånt spel och ett par stora lådor med mad tidningar på vinden.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Spy_vs._Spy#section_2

Dom hette bara spy vs spy.
Kommer ihåg att man spelade det på c64.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

På tal om detta, var ifrån kommer dessa profilbilder som är så extremt populära på t.ex youtube? Ser tecknade ut och håller ofta upp en tumme, kan inte beskriva så värst bra men ni som sett dem förstår nog vilka jag menar.

Edit: hittade ett exempel, någon som vet vart skiten kommer ifrån?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddan1000:

De hette X och Y också, men det var kanske bara på svenska?

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/X_%26_Y
Du har rätt. X och y på svenska. Så mycket nostalgi att jag var tvungen att kolla upp det

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Hedersmedlem

* tråd flyttad *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Entusiast

Ja X&Y som tidigare nämnts... precis som nån här ovan så spelade man det på C64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Ja X&Y som tidigare nämnts... precis som nån här ovan så spelade man det på C64

Ja, det var rätt kul om jag minns rätt, speciellt i 2-player läget och man kunde köra mot varandra.
Man fick hålla på att sätta upp fällor av olika slag för att ha ihjäl den andre
Skulle gärna se något liknande spel idag, fast med lite upphottad grafik och dylikt.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Det kom välan en "ny" version till Xbox en gång i tiden. Vet dock inte om det var något att hänga i julgranen. Versionen till Atari spelades iaf många många timmar för en lång tid sedan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Zpnk:

Ja X&Y som tidigare nämnts... precis som nån här ovan så spelade man det på C64

Stämmer rätt bra det. Minns tvåan själv som om det vore igår.
Ilandsatt på en ö och skulle leta upp delar till en missil.
Först som fann delarna till missilen fick chansen att fly från ön och därmed vinna.
Men loppet var inte kört för att motspelaren hittade delarna. Man kunde sno delarna av varandra innan motspelaren hann smita.
Man kunde också plantera diverse fällor runtom på ön och hoppas motspelaren trampade på dessa.

Ja, så här:

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)