Facebook lägger till vänner automatiskt?

Permalänk
Medlem

Facebook lägger till vänner automatiskt?

Hallå,

Hoppas det inte är fel forumsdel, hittade ingen mer lämplig än denna.

Fråga, har någon annan problem med att ert facebook-konto får vänner ni aldrig sänt vänförfrågningar till? Titt som tätt har jag nya vänner men varken jag eller dem har sänt någon förfrågan eller accepterat något.

Bugg?
Virus?

Något lokalt på burken tro eller har facebook problem?

Permalänk

Det är sådant här som fört mig från Facebook till Twitter. Jag har sett vad Facebook har att komma med och jag blev lurad.

Jag är ledsen att jag måste vara hatisk mot Facebook och Zuckerberg, men det här är vad jag har sett och jag har hört om så mycket annat som inte passar sig alls för ett så stort företag som Facebook. Därför föredrar jag Twitter. Det är en mognare sida i mitt tycke. Det finns alltför mycket fjortisar på Facebook. Givetvis finns de på Twitter också, men Twitter är något jag endast använder för att se vad folk jag gillar på t.ex. YouTube gör o.s.v.

Det är mina 5 öre

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Jag har märkt att folk man ibland besöker addar en som vän per auto efter 1-2 dagar och vice versa..

Visa signatur

Mobil > SE Z5 DualSim Surfplatta > Nexus 9 Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring | Kopplad till 60" FullHD LED Sharp Aquos