Black Ops 2 DLC Season Pass

Permalänk

Black Ops 2 DLC Season Pass

Hej SweC!

Nu har jag en fråga som kanske anses som löjlig eller dum men måste man fråga så måste man.

Jag hade planerat att köpa revolution mappacken till xbox, men sen läste jag om Season Pass och tänkte att det var bättre att passet då jag får mer för ett bra pris.

Jag diskuterade med mina kompisar om det och en sa att han också tänkte köpa det men sen så läste han att det bara var rabatt man fick på mappacksen inte alla 4 gratis, det trodde inte jag. Tänkte att jag kanske har missat det men sen så läste jag och jag har inte hittat något som indikerar på att det bara är rea man får.
Men jag vill inte kasta bort $$ på nåt så onödigt som rabatt så därför frågar jag er.

Är det alla 4 mappacksen man får när man köper passet?
Och vet någon om det kommer inkluderas en zombie bana i varje mappack?

Mvh //Assyren

Obs: om det är några stavfel eller konstiga ord så skyller jag på autocorrect (sitter på mobilen)

Permalänk
Medlem

Season pass ger dig alla DLC som kommer till BO2. Man får lite "rabatt" om man köper season pass än att köpa varje dlc för sig.

När det kommer till innehållet vet ingen om vad som kommer med i DLC förens trailern kommer ut.

Visa signatur

Intel i7 6700K | Gigabyte GeForce GTX 980 4GB OC x2 i SLI | Kingston HyperX 16GB DDR4 | Gigabyte Z170X Ultra Gaming | Corsair Hydro H110i GTX | Samsung 850-Series EVO 500GB | Seagate Barracuda 4TB 7200rpm 64MB | Corsair Graphite 780T

Permalänk
Medlem

Du får alla 4 planerade map packs om du köper season pass. Vet inte om det kommer en zombie-karta i varje men i det första kom det iaf en.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Som jag sa till honom också, hans svar var att Activision är för snåla för att ge så mycket i rabatt.
Men imon så ska han få se.

Tack för det snabba svaret

Snabbedit: Jag tänker på namnet SEASON Pass, är det en säsong. Vet nån om det är en av flera säsonger?

Jag får väll hoppas att det är samma fall som i Blops 1

Tack för alla svar:)

SweC är mycket bättre än Activisions forum måste jag säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ILTotoRiina:

Som jag sa till honom också, hans svar var att Activision är för snåla för att ge så mycket i rabatt.
Men imon så ska han få se.

Tack för det snabba svaret

Snabbedit: Jag tänker på namnet SEASON Pass, är det en säsong. Vet nån om det är en av flera säsonger?

Jag får väll hoppas att det är samma fall som i Blops 1

Tack för alla svar:)

SweC är mycket bättre än Activisions forum måste jag säga.

Season Pass är bara för BO2. Vilket innebär BO2 säsong :3

Visa signatur

Intel i7 6700K | Gigabyte GeForce GTX 980 4GB OC x2 i SLI | Kingston HyperX 16GB DDR4 | Gigabyte Z170X Ultra Gaming | Corsair Hydro H110i GTX | Samsung 850-Series EVO 500GB | Seagate Barracuda 4TB 7200rpm 64MB | Corsair Graphite 780T