Battlefield 4 visas den 26 mars

Permalänk
Medlem
Skrivet av larssa87:

Mycket det du har skrivit tycker jag är bra men sedan är det lite småsaker som jag inte riktigt kan förstå. Dels alla ribbons medaljer osv. Personligen så skiter jag i det. Det är ingen som bryr sig. Ingen som ser det förutom dina polare. Poäng system är ointresant. Men folk triggar ju så in i helvete av det. Speciellt P12:or

Allt med att byggnader förstörs och marken ska ge vika osv, det kommer kräva ännu mer av folks datorer. Det kommer lida att inte lika många har lust att lägga ner så mycket pengar på grafikkort för att kunna spela.
Jag tycker själv man ska ha fördröjning när man återupplivar någon. Du får en andra chans och då ska du inte kunna hoppa upp direkt och skjuta. Där kommer dina lagkamrater in och säkra platsen innan.

Att det är segt att ställa sig upp tycker jag inte tar så lång tid. Även är det en viss fördröjning men jag är med DICE även där. Om du nu lägger dig ner och gör dig svår. Kommer det någon emot dig så ska du inte kunna hoppa upp som en studsboll och skjuta.
Vet inte om du har gjort värnplikt men jag kan bara säga att det e fan tungt att ställa sig upp när man har all utrustning på sig. Där tycker jag att det är realistiskt.

Att begränsa handgranater till 1 är bra. För mycket av det goda slutar bara med som på BFBC2 att man står och kastar handgranater på varandra.
Jag personligen skulle jubla över att dom tog på bort snipers totalt. 99% som spelar snipers gör ingen nytta egentligen. Dom skjuter folk på långt håll. Det kan jag också med assault eller understödsvapen också.

Annars är det rätt vettiga förslag du har. Det du skulle kunna tillägga är att flyg/heli inte har obegränsat ammo. Att som på bf2 att man måste åka till sin mainbase för att ladda.

Ta bort snipers bara för att Assults är "OP" i BF3? Låter inget vidare du. Men ja, jag kan hålla med om att många snipers inte för mycket nytta då de inte är så bra på att använda sin utrustning för lagets skull.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*
På några inlägg som var lite väl offt.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

tröttnade efter 300 timmar på bc 2 .. tröttnade på bf 3 efter 10 timmar i multiplayer,

Permalänk
Skrivet av BlueEyes:

Nu tycker jag väl inte att du ska ta ton när du inte ens förstår vad det handlar om så knip gärna trut och ta reda på vad som gäller innan du yttrar dig.

Jag låser inte upp ett dugg trots att det finns tillgängligt, jag spelar mig upp i rank och låser upp genom att kämpa.
Där har du svar.

Och detta är ditt svar på det jag anmärkte på? ARG... men inget svar. Att tala ner till folk eller göra litet av dem leder väl inte till mycket mer än just det...

Permalänk
Skrivet av riktigninja:

tröttnade efter 300 timmar på bc 2 .. tröttnade på bf 3 efter 10 timmar i multiplayer,

Spelat ensam mycket ?

Visa signatur

Chassi: Master Cooler Haf X-----Moderboard: Sabertooth Z77-----PSU: Corsair HX 650W-----CPU: Intel I5 2500k @ 4,5Ghz)-----CPU-Cooler: Noctua NH-U12P SE2-----GPU: Gigabyte 680 Winforce OC-----RAM: Ripjaws 16GB 1600mhz-----SSD: Samsung 830-----HDD: 1TB WD

[URL="http://www.inwaves.se[/URL]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd