Permalänk
Medlem

Youtube problem

Hejsan visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden så fick bli i denna kategori. Iaf när jag sitter och kollar klipp på youtube så bara avslutas klippen mitt i allt och det händer på alla i klipp någon som har en aning om varför ?

Permalänk
Medlem

Jag får samma problem. Det varierar vilka dagar det uppkommer för mig, men oftast på helger. Jag har telia.
Om du vill läsa mer så kolla här

Permalänk
Musikälskare

Prova detta så ska det lösa sig, har själv Telia (VDSL 60 bryggad router, men problemet fanns sen innan) men måste köra VPN för att youtube ska fungera utan att man vill slå sönder datorn, Telia verkar inte göra något åt saken då det har varit så i många månader om inte ett halvår+...

https://mullvad.net/sv/

gl hf

EDIT: Sen att man ska behöva köra VPN och betala för det för att se youtube med Telia är en annan femma...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?