Permalänk
Medlem
Skrivet av walp:

Det där var banne mig det finaste jag sett sen jag konfirmerades!

Nåt säger mig dock att du gjort träarbetet själv, men låtit någon annan göra själva datorfipplandet. Annars skulle du inte ha 9613094 bilder på träsnideriet och 2½ på hårdvarulösningen dú dator...

Har hängt med i quizz_kid bygglogg sen i Januari, och kan garantera att han fixat & trixat allt själv!

Faktum är att, det är en av dom roligaste byggen jag har följt. Varför den varit det (?) är för att quizz_kid har förklarat i ord på ett väldigt bra sätt alla steg som skall komma skall!
Och det man älskar mest av allt, att se många bilder på bygget som sakta men säkert växer fram i olika steg!!

Finns många som gör byggloggar, men dom kraschar i 39 (3-9) meningar och 3 bilder!
Och ett litet antal % här på Swec som kan konsten att få till en bra bygglogg och quizz_kid är en i gänget där!!

Och det jag älskar mest av allt är DIN-kontakterna! Mästerlig idè och att du fick till det, är bara så coolt!

*Hands Up**

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

nåt man inte sett förut! Har ju inget att referera med eftersom de är så unikt! Bra jobbat!

Visa signatur

5820K @ 4GHz || GTX 980 || 4x8GB Minne

Permalänk
Medlem

Wow!

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Medlem

WTF en riktig konstnärs bygge

Permalänk
Proffsmoddare

Tack för alla kommentarer!! Överväldigad!!!

Skrivet av Scirocco:

valet av mjukvara kan ifrågasättas inte snyggt eller unikt.

Smaksak antar jag... Bör väl tilläggas att jag inte lade krutet på mjukvara

Skrivet av skog1s:

Har hängt med i quizz_kid bygglogg sen i Januari, och kan garantera att han fixat & trixat allt själv!

Faktum är att, det är en av dom roligaste byggen jag har följt. Varför den varit det (?) är för att quizz_kid har förklarat i ord på ett väldigt bra sätt alla steg som skall komma skall!
Och det man älskar mest av allt, att se många bilder på bygget som sakta men säkert växer fram i olika steg!!

Finns många som gör byggloggar, men dom kraschar i 39 (3-9) meningar och 3 bilder!
Och ett litet antal % här på Swec som kan konsten att få till en bra bygglogg och quizz_kid är en i gänget där!!

Och det jag älskar mest av allt är DIN-kontakterna! Mästerlig idè och att du fick till det, är bara så coolt!

*Hands Up**

Tack skog1s, för att du följt bygget hela vägen. Det uppskattas! Kul att det märks av när man anstränger sig i loggen lite också

Visa signatur

Byggen:
Shrine, Tempel

Följ mig gärna på facebook: https://www.facebook.com/lovehultenau

Permalänk

Fyfan detta kan vara det sjukaste jag sett.

GRYMT BYGGE

Permalänk
Medlem

tveklös femma

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig kommenterat ett galleri förut men när jag såg din skapelse så kände jag att jag bara var tvungen att skriva något.
Det är bara en så sjukt vacker, unik och cool skapelse du gjort. Riktigt, riktigt imponerande. Detaljerna är så genomtänkta och välgjorda att man nästan blir tårögd. Shit alltså

Visa signatur

MVH
Tom

Permalänk

Det är nog den snyggaste datorn jag någonsin har beskådat. Ger en riktigt go nostalgikänsla också från gamla 60-talsfilmer som skulle visa mystiska futuristiska manicker. 5/5 utan tvekan, hade gärna gett det tredubbla om det gick. Du har inte funderat på en karriär med diverse trevliga trädesigner?

Visa signatur

Enter the Wired, you'll like it here • Sönderbyggd ITX-låda: i5 3570, 8GB DDR3, GT1030 2GB GDDR5, 1TB CX500, BluRay-RW, världens knöligaste låda med extern PSU •

Permalänk
Medlem

Måste också skriva ner en rad och berömma dig för ett enastående bygge. Helt sanslöst vackert! Om jag bara hade tid så skulle jag gärna försöka göra något liknande. Neon och plexiglas-konstruktioner i all ära, men det här är ju ett konstverk som man skulle vilja placera mitt i rummet. Bra jobbat!

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk

Fy fasiken vad snyggt!

Toppen-najs, grabben!
Används spaken bredvid slutaren till någonting?

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt! Riktigt bra jobbat!

Det enda är att jag tycker temat och bakgrundsbilden ser lite creepy ut. Tror det är kombinationen av svart och rött som gör att bakgrunden påminner mig om ett rum någon mördats i.

Men annars, verkligen bland de absolut coolaste byggena jag nånsin sett!

Visa signatur

|| Fractal Design Define R3 | Asus P67 Sabertooth | Cooler Master Silent Pro 850w | Intel Core i7-2600k | Palit gtx 680 | Corsair H80 | 2x8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Corsair Force GT 120 GB | Seagate Barracuda XT 2TB | 24" BenQ G2420HDB ||

Permalänk
Medlem

oh däng!
Vilket bygge!

Permalänk
Proffsmoddare

Tack kamrater!

Skrivet av chaos_maniac:

Du har inte funderat på en karriär med diverse trevliga trädesigner?

OM jag har!!!

Skrivet av tquist:

Det enda är att jag tycker temat och bakgrundsbilden ser lite creepy ut. Tror det är kombinationen av svart och rött som gör att bakgrunden påminner mig om ett rum någon mördats i.

Bakgrundsbilden är en närbild på sammetstyget från burkens insida, kanske så långt från blodbad och djävulstyg man kan komma Men ser man det på avstånd kan jag förstå vad du menar... hmm

Visa signatur

Byggen:
Shrine, Tempel

Följ mig gärna på facebook: https://www.facebook.com/lovehultenau

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7 2600K @ 4.4Ghz :: GTX580 DirectCUII :: Force 3 120Gb :: Define R3 :: AX750

k4L

Permalänk
Medlem

Riktigt badass! Jag tycker det är ett riktigt snyggt bygge, du är otroligt begåvad i mitt tycke!
Tillsammans med många andra här på SweC såklart

Visa signatur

Macbook Pro.
www.vardag.nu

Permalänk
Sötast
Permalänk

Sjukt snyggt gjort!!!

Permalänk
Medlem

Väldigt imponerande bygge, med en charmig känsla som inte går att beskriva! Full 5 poängare!

Visa signatur

Dator 1: ASUS P8Z77-V PRO, MSI GTX 1060 3GB OC, Intel 2700K @stock, CM Hyper 212+, HAF 932 Advanced + DemcifleX filters, 4x4(16)gb Vengeance LP 1866 CL9, G400 mus, LG IPS236V IPS, 1TB Samsung F3 HDD, Samsung EVO 1TB SSD, TP-Link 300mbps 802.11n PCI, Realtek Gbit PCI, Logitech C270 webcam.
Dator 2: Laptop Acer 5742G (8GB RAM, NVIDIA 540M, Bluray, Samsung EVO 500GB SSD)

Permalänk
Medlem

Snyggaste chassit jag sett, sjukt imponerande arbete! Väldigt orginellt också!

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk

Ett av de mest välgjorda chassin jag har sett på evigheter. Riktigt snyggt också!

Permalänk
Medlem

Mycket väl gjort! denna gillas starkt.

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt

Permalänk
Medlem

Detta är ett galleri jag brukar titta till när jag vill ha en varm och härlig känsla i kroppen. Älskar den!

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini

Permalänk

Wow, det här är det häftigaste och snyggaste bygge jag har sett. Bra jobbat!