AMD Never Settle utökas med Far Cry 3: Blood Dragon – även för befintliga kunder

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Svantesson666:

En anledning skulle t.ex. kunna vara att du är född sent 80-tal eller 90-tal och helt enkelt inte minns när det begav sig. Enligt vad man ser på den här videon så får det här med all underbar future-känsla som rådde på 80 och tidigt 90-tal i form av Transformers, Robocop, He-Man och hela paletten av mer eller mindre urusla (med dagens mått mätt alltså) filmer och serier som utspelade sig i rymden. Det här spelet är gjort för att det ska se "dåligt" ut, det är en del av charmen. I mitt tycke tycker jag det ser helt underbart ut!

//Svantesson - Tillräckligt gammal för att ha ägt en helt egen dator sedan 1985 (då fyra år gammal)

Prova tidigt 70-tal, fyller 40 nästa månad och min första dator var en Commodore VIC-20

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag har lite svårt att förstå upplägget på Never settle reloaded kampanjen eller kanske snarare att se vilka kort som berättigar till medverkande (dvs kampanjen känns lite inkonsekvent). Skall man lita på att varje handlare skriver ut vilka kort som gäller eller går det att se en lista från AMD eller varje OEM tillverkare? Kampanjen i sig är dock fantastisk bra och ger ett klart mervärde jämfört med Nvidia.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

Som jag tolkar det ska alltså koderna till Far Cry 3 Blood Dragon mailas ut den här veckan om man registrerat innan. Nån som fått nåt ett mail än?

Visa signatur

1800x @ 4,025GHz @ 1,2875V, Noctua NH D15 AM4, 2x8Gb G-Skill Flare X 3200 MHz CL 14,14,14,37 MSI 1070 Gaming-X 8 GB, 8GB RAM, Slaktad Seagatedisk på 4TB, Define R3, Corsair TX V2 750 W

Lenovo Yoga 2 Pro, i7, 8GB, 256GB

Permalänk
Medlem

Har inte fått någon kod ännu. Någon som fått?

Permalänk
Medlem
Skrivet av medstud:

Som jag tolkar det ska alltså koderna till Far Cry 3 Blood Dragon mailas ut den här veckan om man registrerat innan. Nån som fått nåt ett mail än?

Skrivet av Mackiin:

Har inte fått någon kod ännu. Någon som fått?

Väntar också på kod, får hoppas det kommer innan helgen är slut :/

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC