Spelveckan: Far Cry 3 Blood Dragon, Leviathan Warships, Zeno Clash 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trihxeem:

Köpte det precis på steam - tack för tipset swec
Verkar bli en nice nostalgitripp baserat på vad andra har skrivit om det. Frågan är ju hur många som köper spel idag som kommer ihåg filmerna från 80talet som målade upp ett otroligt futuristiskt 2000tal?

Best.. signature.. ever!

OnT: Du kommer inte bli besviken!

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

Permalänk
Medlem

Blood dragon är riktigt kul, enda negativa är att de så satans mörkt och det kan va svårt att se saker.

Sålde 5 gånger mer än vad vad dom förväntade sig också och det har inte äns varit ute en vecka så det lär komma en uppföljare

Permalänk
Medlem

Fler skulle nog köpa splitt nya spel om spelen inte hade kostat en förmögenhet, ALLA ska ha råd att få underhålla sig under lediga dagar/kvällar. För min del så väljer jag oftast att skippa den nyaste speltiteln till dess att den är så gammal så ingen annan spelar den längre för spelet är gammalt, men det var billigt. Köper oftast begagnade speltitlar bara för att det är 20 kr billigare. Om företagen tar struntsummor för produkten så är det kvantiteten som sköter resten, (många bäckar små), dock så verkar världen leva i tron om att om jag kommer på något så kommer jag bli miljonär om jag tar ut så mycket som möjligt för exemplaret. Jag kanske låter väldigt orealistisk ibland en hel del personer men det är i varje fall vad jag tycker. Bästa spel "försäljningen" hittills är ju definitivt Free to play.

Visa signatur

Stationär; |Chassi: Fratal Design Define 7 (Ljudisolerad & Gunmetal) | MB: ASUS Prime X670-P WIFI | CPU: RyZen 9 7900X | RAM: 64GB DDR5 Kingston Fury (5600hz) | GPU: RX6700 XT | Lagring: 2x2TB M.2 NVMe, 1TB M.2 & 12TB HDD | Display: Phillips 24" HD (Pivot) & Samsung 27" UHD (165hz) | OS: unRaid 6.12.4 | Virtuell Maskin: Programmering (Win10Pro) Spel (Win11Pro), Allmänt Bruk (Fedora 39, ArcoLinux, Ubuntu 23.10) |

Permalänk
Skrivet av Credits:

Fler skulle nog köpa splitt nya spel om spelen inte hade kostat en förmögenhet, ALLA ska ha råd att få underhålla sig under lediga dagar/kvällar. För min del så väljer jag oftast att skippa den nyaste speltiteln till dess att den är så gammal så ingen annan spelar den längre för spelet är gammalt, men det var billigt. Köper oftast begagnade speltitlar bara för att det är 20 kr billigare. Om företagen tar struntsummor för produkten så är det kvantiteten som sköter resten, (många bäckar små), dock så verkar världen leva i tron om att om jag kommer på något så kommer jag bli miljonär om jag tar ut så mycket som möjligt för exemplaret. Jag kanske låter väldigt orealistisk ibland en hel del personer men det är i varje fall vad jag tycker. Bästa spel "försäljningen" hittills är ju definitivt Free to play.

Det gäller att vara smart och vänta på saker som Steam-rea.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ultra94:

det var väldigt bra trailers på leviathan warships

Ja, den var faktiskt rätt kul. Först undrade jag vad tusan detta var, men i slutet satt jag och skrattade.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Blood Dragon är ett av de sämsta spel jag spelat på länge. Helt humorbefriad... Det var endast trailern som var något att ha. Och Intromusiken.

http://www.youtube.com/watch?v=yGx-eH6b3rY

Mycket vacker....

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Medlem
Skrivet av Distant Worlds:

Blood Dragon är ett av de sämsta spel jag spelat på länge. Helt humorbefriad... Det var endast trailern som var något att ha. Och Intromusiken.

http://www.youtube.com/watch?v=yGx-eH6b3rY

Mycket vacker....

kan tyvärr inte annat än hålla med. riktigt kass
skulle ha laddat ner det och testat först innan jag köpte det :/

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.