Permalänk
SpelClockers
Skrivet av filipcombat:

Jaså! Får väl leta reda på battlefield 2 skivan imorgon! Måste skriva Biologi uppsats och sedan biologi prov tills imorgon.... Så får installera allt imorgon

Gör så Vi drar väll igång runt 20:00

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3,2 Ghz 16 Gb ram b300 prime+ Ssd samsung 250 Gb,Hdd 2x500 Hdd 2x 250 wd Gpu Nevida 1060 6Gb vram Os Windows 10

Permalänk
Skrivet av Satakarnak:

Gör så Vi drar väll igång runt 20:00

Okej, men är det bara att installera bf2 och bf2sf och sedan 1,41 patchen och 1,50 patchen och sedan ta ner PR:BF2 v0.97 Full?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Okej, men är det bara att installera bf2 och bf2sf och sedan 1,41 patchen och 1,50 patchen och sedan ta ner PR:BF2 v0.97 Full?

Stämmer bra det!

Permalänk
Skrivet av Dislan:

Stämmer bra det!

Sådär får leta efter det nu

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Skulle gärna lira lite PR med någon. Har inte kört det på ett eller två år. Hojta gärna till om någon vill spela!

Permalänk
Medlem

Om ni skulle ha missat kan jag nämna att det nu finns en liten teaser för franska armén.
Utvecklingen går nu i full fart och det börjar närma sig så smått. Finns så mkt nytt ni inte vet om än i 1.0.
Jag har jobbat stenhårt med alla nya ljud för nya saker in i minsta detalj. Har även gjort massiva ändringar på visuella effekter, som kulträffar, explosioner, eld, vapeneffekter.
Ni kommer märka stor skillnad mot tidigare versioner och jag lovar er en helt ny atmosfär i 1.0.
Får hålla mina svenska landsmän uppdaterade känner jag.

Permalänk

Skulle upskatta om några som spela PR kunde kontakta mig. Har ingen att spela det gamla spelet med.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av david_i_nabben:

Skulle upskatta om några som spela PR kunde kontakta mig. Har ingen att spela det gamla spelet med.

Kom in på SweClockers mumble (se sign). Det finns ett gäng som lirar PR här.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk

någon med skype som vill spela kan gärna skicka sitt skype namn till mig. annars bara pm för jag spelar inte varje dag

Permalänk
Medlem

DICE/EAs största förlust, att INTE satsa på PR och black sand studios och inkludera det i BF serierna, imo.

Jag lirar ibland, det det enda jag har installerat just nu

Vi ar ett gang som lirar rattare sagt.
PM:a for mer info

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av I Kill:

Om ni skulle ha missat kan jag nämna att det nu finns en liten teaser för franska armén.
Utvecklingen går nu i full fart och det börjar närma sig så smått. Finns så mkt nytt ni inte vet om än i 1.0.
Jag har jobbat stenhårt med alla nya ljud för nya saker in i minsta detalj. Har även gjort massiva ändringar på visuella effekter, som kulträffar, explosioner, eld, vapeneffekter.
Ni kommer märka stor skillnad mot tidigare versioner och jag lovar er en helt ny atmosfär i 1.0.
Får hålla mina svenska landsmän uppdaterade känner jag.
SziHqdU_U88

Kanner igen din bild fran annat forum.

A****s om det stammer?
Vi har dig att tacka for det underbara SoundMod som skapades och vi ar manga som ser fram emot PR 1.0 dar du ska vara med och bidra till sound sidan om jag forstatt ratt.

Tackar sa mycket!!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Stämmer bra det!! Jag har fullmakt över både den ljudmässiga och visuella biten i PR teamet. Tack för de fina orden. Ni kommer älska PR 1.0. Det gör jag iaf.

Permalänk
Medlem

Grymt! Kul att vi har lite folk fran Sverige som ar engagerade och ar med och bidrar till ett battre PR. Tack sjalv!
Jag hoppas att detta kommer att locka fler folk till PR och att vi far se fler 128 servers o.s.v.

Lar mig olika p-sprak nu, hade varit fett att kunna vara med och bidra till PR-communty inom R-DEV i framtiden nar man har lite battre kunskaper

Langtar till 1.0!

felstav.
Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Sådär. Nu är öppna betan av 1.0 släppt! Kom och testa skiten ur det!

http://www.realitymod.com/forum/f380-project-reality-news/120...

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av I Kill:

Sådär. Nu är öppna betan av 1.0 släppt! Kom och testa skiten ur det!

http://www.realitymod.com/forum/f380-project-reality-news/120...

Yu4OA7zOc8M

Riktigt riktigt bra. Äntligen så är de "spelvärdigt". Vapnen funkar jätte bra. Extremt bra impakt effecter.
Och mycket bra ljud Anders!

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv

Såg ju lite skoj ut faktiskt. Flyger man chopper också i dom banorna?

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av anon99565:

Såg ju lite skoj ut faktiskt. Flyger man chopper också i dom banorna?

Beror på vilken karta du kör. Men det är inte alls som att köra i vanliga BF2

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

Beror på vilken karta du kör. Men det är inte alls som att köra i vanliga BF2

Jaså. Vrf inte?

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av anon99565:

Jaså. Vrf inte?

För detta är en "Realism" mod. Det är ett helt annat spel om man jämför mot bf2. Men ett tips är att testa de. De är riktigt bra. Ännu bättre om man spelar med folk.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

För detta är en "Realism" mod. Det är ett helt annat spel om man jämför mot bf2. Men ett tips är att testa de. De är riktigt bra. Ännu bättre om man spelar med folk.

Så man kan inte seatswitcha i chopper..? Då bangar jag nog.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Så man kan inte seatswitcha i chopper..? Då bangar jag nog.

Haha, bangar du denna modden för att man inte kan byta plats i en helikopter i rullning, ja då borde du inte spela något annat än Duke Nukem 3D, CoD, BF3.

Men hör o häpna, du kan "switcha seats"... Ta en titt i forumet och se vad folk skriver.

Men som namnet tyder. Det är inriktat realism som du inte finner i någon BF motor. Och då menar jag inte grafiken, utan allt i sin helhet. Laganda, kommunikation, tempot, respekt och gameplay.

De flesta som lirar modden har någon form av anknytning till irl militär utbildning och det används ofta samma typ av taktik och kommunikation som i verkligheten. Folk går från BF3 till PR för att de tröttnat på det snabba tempot och den arkadiga känslan.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av I Kill:

Haha, bangar du denna modden för att man inte kan byta plats i en helikopter i rullning, ja då borde du inte spela något annat än Duke Nukem 3D, CoD, BF3.

Men hör o häpna, du kan "switcha seats"... Ta en titt i forumet och se vad folk skriver.

Men som namnet tyder. Det är inriktat realism som du inte finner i någon BF motor. Och då menar jag inte grafiken, utan allt i sin helhet. Laganda, kommunikation, tempot, respekt och gameplay.

De flesta som lirar modden har någon form av anknytning till irl militär utbildning och det används ofta samma typ av taktik och kommunikation som i verkligheten. Folk går från BF3 till PR för att de tröttnat på det snabba tempot och den arkadiga känslan.

Och det gör Bf2 100 gånger bättre... Många MÅNGA fler vapen. Flertalet Fraktioner. MEGA kartor. Bättre Game mods. Bästa teamplay spelet.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av I Kill:

Haha, bangar du denna modden för att man inte kan byta plats i en helikopter i rullning, ja då borde du inte spela något annat än Duke Nukem 3D, CoD, BF3.

Men hör o häpna, du kan "switcha seats"... Ta en titt i forumet och se vad folk skriver.

Men som namnet tyder. Det är inriktat realism som du inte finner i någon BF motor. Och då menar jag inte grafiken, utan allt i sin helhet. Laganda, kommunikation, tempot, respekt och gameplay.

De flesta som lirar modden har någon form av anknytning till irl militär utbildning och det används ofta samma typ av taktik och kommunikation som i verkligheten. Folk går från BF3 till PR för att de tröttnat på det snabba tempot och den arkadiga känslan.

Jag var 35a i världen på choppers i bf2 så det är ingen liten grej för mig direkt om dom tagit bort det.

Men tack då vet jag! Infanteri är också kul!

Permalänk

Köpte BF2 dagen efter jag kom hem från Kroatien för att testa 1.0 versionen då jag alltid velat testa modden. Nästa dag så är Origin så himla segt så att nedladdningen inte blev klar fören idag då de stängde betan.............

Permalänk
Medlem
Skrivet av Billström:

Köpte BF2 dagen efter jag kom hem från Kroatien för att testa 1.0 versionen då jag alltid velat testa modden. Nästa dag så är Origin så himla segt så att nedladdningen inte blev klar fören idag då de stängde betan.............

Ajajaj! Vilken osis. Inte mkt att göra än vänta in 1.0 då.

Här är en liten blick från betan som lirades frenetiskt. 6 servrar med 100 spelare varje dag. Det var minst sagt kaos.

Permalänk
Skrivet av I Kill:

Ajajaj! Vilken osis. Inte mkt att göra än vänta in 1.0 då.

Här är en liten blick från betan som lirades frenetiskt. 6 servrar med 100 spelare varje dag. Det var minst sagt kaos.

G5kMTXi99nY

Har faktiskt sett den där videon och det ser riktigt bra ut!

Ska bli kul att få spela det så småningom.

Permalänk
Medlem

Nu kör vi grabbar!!! Se nu till och installera era jäkla BF2 och patcha till 1.50!

Preload av 1.0 och släpp på fredag.

Mer info:

http://www.realitymod.com/forum/f380-project-reality-news/121...

Ladda ner: http://www.realitymod.com/downloads#bf2

Trailer:

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av I Kill:

Nu kör vi grabbar!!! Se nu till och installera era jäkla BF2 och patcha till 1.50!

Preload av 1.0 och släpp på fredag.

Mer info:

http://www.realitymod.com/forum/f380-project-reality-news/121...

Ladda ner: http://www.realitymod.com/downloads#bf2

Trailer:
7JxK7SQNWfM

håller på att ladda ner

Ska uppdatera servern också

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

åhh, detta måste provas =D

Permalänk
Moderator
Moderator

Password är;

Citat:

10iK1aEvmZzcGNBkVS17mCzAHzqU2rPva27p3oxM2Rju7SiVQJ

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers