EVGA lanserar Supernova G2 1000 watt med 10 års garanti

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Av den anledningen att det är lägre än platinum.

Visste att nån skulle säga det, suck.
Vad för nätagg jag har i dagsläget är helt irrelevant, utan frågan är vad jag skulle kunna tänka mig uppgradera till.
Ibland undrar jag hur folk tänker.

Platinum?? Sååå 2012. Det är Titanitum som gäller nu... inte för att det släpps något sådant agg än, men ändå.

Och nu kommer den stora frågan... VARFÖR är 80+ Gold skräp? Med din logik så är allting som inte är lika bra/bättre än det bästa skräp dvs... Intel 3970X är skräp för att Intel Xeon E7-8870 och E5-4650 är mycket bättre. En Volvo är myyyycket sämre än en Ferrari pga av att den är långsammare. etc, etc.

Sluta tramsa nu.

Permalänk

Fint med sleevade kablar också, vet inte varför de valde röda connector på PCI-E dock :/

Visa signatur

Kalas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbird_CaD_:

80 plus gold är ett skämt, skulle aldrig köpa skräpet.

Haha, kör du samma trollning två gånger, cudos:) har bestämt för mig att jag läst detta tidigare. Jag håller med, allt under 100% verkningsgrad är skit!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Visste att nån skulle säga det, suck.
Vad för nätagg jag har i dagsläget är helt irrelevant, utan frågan är vad jag skulle kunna tänka mig uppgradera till.
Ibland undrar jag hur folk tänker.

"skulle aldrig köpa skräpet."
Men en gång under tidsepoken aldrig kunde du minsann tänka dig att köpa silver?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Skrivet av n_sandstrom:

"skulle aldrig köpa skräpet."
Men en gång under tidsepoken aldrig kunde du minsann tänka dig att köpa silver?

Suck.
Platinum existerade inte ens när jag köpte mitt nätagg, tror inte att Gold existerade heller.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Suck.
Platinum existerade inte ens när jag köpte mitt nätagg, tror inte att Gold existerade heller.

Nej, platinum-agg hade inte lanserats då men det hade gold.