AMD utökar Never Settle under begränsad tid

Permalänk
Melding Plague

AMD utökar Never Settle under begränsad tid

Grafikkortsmakaren AMD breddar temporärt kampanjen Never Settle. Det uppdaterade spelpaketet innebär att Tomb Raider och Crysis 3 inkluderas med ytterligare modeller.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Men snopp, köpte ett 7950 för 2 veckor sedan...

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av LeafBox:

Men snopp, köpte ett 7950 för 2 veckor sedan...

Töört, hoppas att det finns en liknande kampanj när 8000 serien kommer.

Permalänk
Medlem

Knasig bild... Säger inte så mycket.

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk

Om ändå man fick Crysis 3 hunter edition retroaktivt också. (A)
AMD gör ju nästan så att man blir greedy på att få mer för mindre!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

Men snopp, köpte ett 7950 för 2 veckor sedan...

Samma här... =(
Men fick man inte spel retroaktivt iom Never Settle Reloaded? Om några veckor kanske man får Level Up retroaktivt också.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

AMD går verkligen in stort o.O man får ju spel så det räcker till nästa uppgradering på köpet xD och då får man väl lika många pånytt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur många spel följer med nu? är det typ 10st eller? O.o

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Skrivet av Marticus:

Hur många spel följer med nu? är det typ 10st eller? O.o

5

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

Men snopp, köpte ett 7950 för 2 veckor sedan...

...Och jag köpte mitt 7970 nu på måndagen den 13:e och fick hem det igår.

Permalänk
Inaktiv

Tack för nyheten, men med handen på hjärtat: vem spelar AMDs utvalda B-produktioner till spel?

Permalänk
Medlem

Ingen som kan länka billigaste 7950 samt 7970 som också försäljaren ingår i denna kampanjen?
Letar efter nytt och med spelen kan ju det bli mer värt att köpa ett nytt än beg.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Tack för nyheten, men med handen på hjärtat: vem spelar AMDs utvalda B-produktioner till spel?

wow du måste verkligen gå och gömma dig under en sten

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Tack för nyheten, men med handen på hjärtat: vem spelar AMDs utvalda B-produktioner till spel?

Umm, eller så är det typ de absolut bästa spelen som kommit i år?

Visa signatur

Chassi: Phanteks Eclipse P400 | Moderkort: ASUS Prime Z370-P | RAM: Ballistix Sport LT DDR4 16GB | Grafikkort: Gainward GeForce GTX 1070 Ti | CPU: Intel Core i7-8700K | CPU Kylare: Corsair Hydro Series H60 SSD: Kingston A400 480GB
Projekt C4 (Landator) Bygglogg: Här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Tack för nyheten, men med handen på hjärtat: vem spelar AMDs utvalda B-produktioner till spel?

Never settle dealen är ju nästintill bara AAA titlar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FBGKimpan:

Ingen som kan länka billigaste 7950 samt 7970 som också försäljaren ingår i denna kampanjen?
Letar efter nytt och med spelen kan ju det bli mer värt att köpa ett nytt än beg.

Enligt AMD's never settle information så ingår just nu inga svenska åf's, har själv varit nära att beställa ett 7950 vid ett flertal tillfällen men stoppats av man inte vet om åf'n och grafikkortet ingår i kampanjen.

Det är synd att en så grym kampanj skall vara så svår att grepp på.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Tack för nyheten, men med handen på hjärtat: vem spelar AMDs utvalda B-produktioner till spel?

Ehm... Bioshock: Infinite känns då inte som en B-produktion om du frågar mig X)

Populärt spel från A-listan snarare. Tomb Raider och Crysis 3 har jag inte haft tid att prova än dock, men jag har inte hört något som tyder på att de skulle vara budgetspel. De har ju fått 7+ av 10 på de recensioner jag kollat iaf.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk

Så detta betyder att jag inte kommer få Crysis 3, eftersom jag köpte mitt kort för 2 veckor sen? Lite tråk.

Visa signatur

Commodore 64

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av blackeagle:

Ehm... Bioshock: Infinite känns då inte som en B-produktion om du frågar mig X)

Populärt spel från A-listan snarare. Tomb Raider och Crysis 3 har jag inte haft tid att prova än dock, men jag har inte hört något som tyder på att de skulle vara budgetspel. De har ju fått 7+ av 10 på de recensioner jag kollat iaf.

Bioshock: Infinite var bra, fastän spelet är långt från perfekt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

Bioshock: Infinite var bra, fastän spelet är långt från perfekt.

Jag kommer inte på ett enda spel som är perfekt

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jesusbarnet:

Jag kommer inte på ett enda spel som är perfekt

Deus Ex: Human Revolution är i stort sett perfekt.