Permalänk

Ser inte tempen på min CPU

kan inte se tempen på min cpu, testat 3 olika program men dom visar 0°C allihop, vad ska jag göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LicshsschN:

kan inte se tempen på min cpu, testat 3 olika program men dom visar 0°C allihop, vad ska jag göra?

Titta i BIOS.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Skrivet av LicshsschN:

kan inte se tempen på min cpu, testat 3 olika program men dom visar 0°C allihop, vad ska jag göra?

vad har du för processor och moderkort? Jag kunde inte se tempsen när jag hade något i mitt bios som hette unleashed mode igång

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Skrivet av Schackmannen:

vad har du för processor och moderkort? Jag kunde inte se tempsen när jag hade något i mitt bios som hette unleashed mode igång

har en amd phenom II 965 3.4ghz och ett gigabyte 990fxa-ud5 moderkort

Permalänk
Skrivet av LicshsschN:

har en amd phenom II 965 3.4ghz och ett gigabyte 990fxa-ud5 moderkort

googla på ditt moderkort och typ can't see temperature och kolla om det kommer upp något, annars får du leta efter något liknande som jag hade i bios

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk

Jag hade samma problem när Core Unlocker var aktiverat på mitt moderkort (ASUS Crosshair IV Formula). Kan vara något liknande på ditt... Värt att kolla ivf.

Visa signatur

.: AMD FX-9590 :. .: ASUS Crosshair V Formula-Z :. .: Crucial Ballistix Sport 16GB 12800 (2x8GB) :. .: Corsair H100i:. .: Gigabyte R9 290X :. .: Corsair Force GT 240GB :. .: Corsair Force GS 240GB :. .: Antec P280 :.