SweClockers Marknad uppdateras med nya betalningsalternativ

Permalänk
Medlem
Skrivet av TechGuru:

Som Mackan3379 skrev så behöver du ingen app. Skicka sms för att ansluta dig och få brtalningarna på fakturan. Eller gör det på din operatörs webb. Kraftigt mycket lägre avgifter med WyWallet än med gamla SMS-betalningar, bra fö säljaren, swec i detta fall.

Skickades från m.sweclockers.com

Åhå... Detta var nytt för mig, ursäkta för det!

Visa signatur

Genom en löjlig signatur får man inga vänner!

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Mycket efterlängtat. Bra jobbat.

Man har ju märkt en kraftig sänkning av antal annonser sen Wywhallet kom in i bilden.

Swecs marknad, helt klart Sveriges bästa marknad när det gäller elektronik, då stort sätt alla är väldigt prismedvetna.

Jag bugar och tackar!

va vaddå på blocket är alla prismedvetna... alla vill ha överpris

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

apbra!!!

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

Jag kan inte använda Wywallet med min mobil (kontantkort).

Du kan väl fortfarande registrera ett konto? Då kostar det 3% att få tillbaka pengarna, men det är de är ju helt låsta på ett kontantkort. Så du kan använda det, men att hålla reda på 2 konton håller jag med om att det är jobbigt.

Det är bra att sweclockers erbjuder fler alternativ. Men det är paradoxalt när mobila betalningar är framtiden att ett företag misslyckas så grovt med en lansering att alla hatar mobilbetalningar idag...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!! Nu kan man börja annonsera

Visa signatur

Mvh Andy

Permalänk

Det bästa som har hänt sedan färdigskivat börd!

Visa signatur

Ryzen 3700x, 32 Gb Corsair Vengence 3000 Mhz CL16, MSI X570 Gaming Edge, Silicon Power 1TB NVMe SSD, 750 Gb Seagate Momentus XT, Seagate Barracuda 4 TB, Fractal Design Defice C TG,
LG 29EA93 2560x1080, Logitech G933, Razer Deathadder Respawn, Corsair Strafe RGB

Permalänk
Medlem

Google wallet alternativ hade inte varit fel heller, använde det på tillexempel humble bundle funkade prima! Men bra gjort att gå ifrån WyWallet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

Fantastiskt bra jobbat Sweclockers!

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Fan vad nice att det inte blev något paypal iaf! Det hade varit lika illa som whywallet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrotnisse9292:

Fan vad nice att det inte blev något paypal iaf! Det hade varit lika illa som whywallet!

Jasså? Du får gärna förklara mer ingående vad du menar.

Permalänk
Medlem

Äntligen! Ni gör bra artiklar men ni är inte snabba när det gäller marknaden.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Några dar försent... Fan gick hålla på att regga mywallet o helvete i en timma innan man kunde betala sin annons här sist.

Permalänk
Medlem

och 50 spänn minimun eller vad det är fck man sätta in på mywallet kontot för att ens få in pengar där för att kunna betala.. så ge tillbaka 35 spänn!

Permalänk
Avstängd

Tack så mycket, precis vad jag väntat på

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Jag förstår mig inte på WyWallet, vad är det till för? När jag la upp annons här, så svara jag bara "ja" på smset och sen var annonsen uppe. Vet inte ens om jag betalat, dras det ändå på kontantkortet?

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Medlem

Intressant utveckling att sweclockers valt just dessa betalningsmöjligheter. Marknadens och svenskarnas i särklass sämsta alternativ för betalning. Tur jag inte betalar för anonserna utan i princip uteslutande kör skänkes istället.

Permalänk
Medlem

Precis såhär skulle det varit från början! Skitbra SweC!

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av rmd:

Intressant utveckling att sweclockers valt just dessa betalningsmöjligheter. Marknadens och svenskarnas i särklass sämsta alternativ för betalning. Tur jag inte betalar för anonserna utan i princip uteslutande kör skänkes istället.

För det är fler som kan betala med bitcoin..?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

<3

Wywallet är bara jobbigt att använda.

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem

Skönt att slippa ww, men hur f-n förnyar man annonser??