Permalänk
Administrativ avgift

Intel haswell lansering

Hej vann 2 tickets till detta event men sen får man reda 1 timme efter att det är avslutningsmiddagen med klassen(Tar studenten) och lärarna. Vad ska man välja vad tror ni intel brasar på där?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Avslutningsmiddag självklart! Antagligen nästan sista gången du träffar större delen av klassen. Min avslutningsmiddag jag var på var episk, skulle inte missat den för (nästan) vilket evenemang som helst

Permalänk
Medlem

Självklart ska du på studentmiddagen. Sälj biljetterna eller ge dem till någon behövande (hint, mig).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Självklart ska du på studentmiddagen. Sälj biljetterna eller ge dem till någon behövande (hint, mig).

Skickades från m.sweclockers.com

Vi har ju haft en avslutning för oss själva men tror ju att denna inte blir så episk mer bara käka prata typ.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Itchago:

Avslutningsmiddag självklart! Antagligen nästan sista gången du träffar större delen av klassen. Min avslutningsmiddag jag var på var episk, skulle inte missat den för (nästan) vilket evenemang som helst

Vi spelar paintboll nu på fredag och sen på måndag så åker vi iväg och badar (Friluftsdag typ) lärarna ska gå på brinnande kol xD så jag vet inte men frågan är fortf hur stort tror ni intel gör detta?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Skrivet av trisse23:

Vi spelar paintboll nu på fredag och sen på måndag så åker vi iväg och badar (Friluftsdag typ) lärarna ska gå på brinnande kol xD så jag vet inte men frågan är fortf hur stort tror ni intel gör detta?

Fråga dig själv så här kanske?

Bryr du dig mer om en processor, än dina kompisar?

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Hyte Y60
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lord_Moridin:

Fråga dig själv så här kanske?

Bryr du dig mer om en processor, än dina kompisar?

Självklart, vad gör han annars här på sweclockers?

Jag får tanka bilen och köra 4h tur-retur från Växjö.....

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Kent:

Självklart, vad gör han annars här på sweclockers?

Jag får tanka bilen och köra 4h tur-retur från Växjö.....

Så du ska ditt? men middagen är typ bara middag xD och går jag på det ena och det suger får jag ångest

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av trisse23:

Så du ska ditt? men middagen är typ bara middag xD och går jag på det ena och det suger får jag ångest

Jo jag är ändå ledig hela veckan. Dessutom kommer tjejen nog hänga med, hon älskar ju shopping, caféer osv.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Kent:

Jo jag är ändå ledig hela veckan. Dessutom kommer tjejen nog hänga med, hon älskar ju shopping, caféer osv.

Haha Vi får träffas där om jag ¨åker ;)!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av trisse23:

Haha Vi får träffas där om jag ¨åker ;)!

Jag tar en babyblå skjorta på mig och en ros i munnen

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...