Permalänk
Medlem

Intressekoll

Hej!

*** redigerat ***

Så skulle man kunna få kanske 900kr inkulsive frakt för den med allt som nämnt? eller är det för mycket? motivera.

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

Detta får du lägga upp i "Marknad" inte i Forumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Detta får du lägga upp i "Marknad" inte i Forumet.

som sagt, "intressekoll" dvs. jag försöker inte sälja den utan frågar bara vad jag kan få för den

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av sten1930:

som sagt, "intressekoll" dvs. jag försöker inte sälja den utan frågar bara vad jag kan få för den

Lägg den ändå i marknaden som alla andra som gör intressekoll. Detta är ju precis som att göra en annons bara det att du är för snål för att betala de 30kr det kostar.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

Lägg den ändå i marknaden som alla andra som gör intressekoll. Detta är ju precis som att göra en annons bara det att du är för snål för att betala de 30kr det kostar.

Nej, jag tycker bara det är onödigt att lägga tid och betala när jag kan göra det här mycket lättare än att behöva strula med betalningsalternativen.
Alla andra gör inte det, googla på "intressekoll swec" så finns det flera som inte ligger i marknaden.
Och om man ska vara petig med reglerna här som du gärna vill, det är förbjudet att påpeka ev. regelbrott hos användare öppet, utan man ska "anmäla inlägg". Då detta inte är marknadsföring, handel eller annonsering, utan rådfrågning bryter det inte mot några regler oavsett hur mycket man vill.

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

119 USD värderas till ungefär 790 SEK.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Då den har ganska dåliga recensioner från folk som har fått sin från kickstarter skulle jag tippa max 500kr för den. Det kommer ju trots allt inte komma några speciella spel som man inte redan kan lira på sin mobiltelefon

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorg:

119 USD värderas till ungefär 790 SEK.

I dagsläget, när jag bokade och betalde blev avdraget exakt 853 kr på kontot (tillkommer liten växelkurs och så låg väl dollar högre i värde) sedan tilkom ju tul och moms på 223kr. 1076kr totalt (fixar inlägget)

Skrivet av Knuckles:

Då den har ganska dåliga recensioner från folk som har fått sin från kickstarter skulle jag tippa max 500kr för den. Det kommer ju trots allt inte komma några speciella spel som man inte redan kan lira på sin mobiltelefon

Den blev väldigt varm, och så fanns det inte många bra spel. Funkar bra för att streama och nintendo 64 emulator iaf
500kr känns lite väl snålt när jag har orginalkartong (ej tvångsöppnad) och använt den en halvtimma. Är 700kr fortfarande för mycket?

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk

En 700kr skulle jag nog kunna lägga för en sådan produkt. För kuriosa om inte annat.

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Intressekoll hör hemma i marknaden. Öppna trådar med liknande syfte borde därför inte finnas i forumet. Istället för att diskutera huruvida dessa trådar tillåts i forumet bör ni använda anmäla-funktionen. En moderator kan därefter bedöma om det finns skäl för åtgärd.

Mvh
/KimTjik