Permalänk
Medlem

[DELETED]

[DELETED]

Permalänk
Medlem

Har inget att tillföra just nu för tillfället, är rätt slö i huvudet för mina smärtstillande (revbensbrott).

Men blev glad att se någon nämna Jethro Tull - a passion play, underbar skiva, drar på den i mina peltor på jobbet ibland.

Lyssnat på Emerson, Lake & Palmer ?

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Har inget att tillföra just nu för tillfället, är rätt slö i huvudet för mina smärtstillande (revbensbrott).

Men blev glad att se någon nämna Jethro Tull - a passion play, underbar skiva, drar på den i mina peltor på jobbet ibland.

Lyssnat på Emerson, Lake & Palmer ?

Jadå, men bara deras titel album, Brain Salad Surgery och Black Moon. ELP är absolut ett band jag måste lägga ner mer tid på, det jag hört med dem har varit trevligt men samtidigt var det inget som stod ut otroligt mycket. Jag är dock övertygad att det kräver en invänjningsperiod och kommer säkert hitta album som passar mig mer med dem när jag fortsätter ta mig igenom deras diskografi.

Förövrigt så lyssnar jag just nu igenom Bruford & Towner & Gomez's If Summer Had Its Ghosts. Otroligt upplyftande, trevligt och ljust jazzalbum, rekommenderar definitivt.

(Off topic, är det en forumbot eller sadistisk mod som tar bort länkar till albumarten?)