Permalänk
Medlem

Grova/osmakliga skämt

Nu sitter jag hemma med feber och har ingenting att göra. Steambiblioteket är som ett fullt kylskåp just nu. Det finns fullt med grejer där, men hur många gånger du än öppnar det finns det inget du vill ha. Så nu vill jag har lite roligt! Skriv era grövsta skämt så ska även jag komma med ett par jag snappat upp under mina år. Kom ihåg; inget skämt är för äckligt/osmakligt och här skrivs endast skämt. Moralkärringar kan gå någon annastans. Då börjar jag.

- Mina tankar kring abort? Hmm. Jag är både för och emot. Något som är positivt med abort är ju att man får döda barn, men samtidigt ger man ju en kvinna ett val och det ogillar jag starkt.

Dold text

Erik, 6år, frågar sin mamma: 'Varför fick jag bara en julklapp medans storebror fick sex stycken?'
Mamma svarar 'Men snälla Erik, du vet ju att du har cancer.'

Dold text
Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Nog för att du vill ha osmakliga skämt (tycker själv många fräcka skämt är skoj) men de där var inte roliga öht.

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk
Medlem

Gillar ideen, men tror denna tråd kommer bryta mot lite regler om inte lagar=)

på flashback forum finns en tusen sidor lång tråd om liknande skämt dock!

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oetzi:

Nog för att du vill ha osmakliga skämt (tycker själv många fräcka skämt är skoj) men de där var inte roliga öht.

Håller med. Sjuka skämt kan vara bland de bästa.
Dock kan jag verkligen inte se hur trådskaparens skämt skulle vara skämt överhuvudtaget. Det måste ju finnas något som ska vara humoristiskt.
Det där var ju bara som att skriva "Kolla vad liten grannens unge är. Då blir det lättare att slå ihjäl honom."

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Har inga egna skämt men kan tipsa om en serie för den som gillar "grova" men roliga skämt.
För den som vill kolla finns hela serien på tv4play. 30 Dagars gratis abbonnemang på http://www.tv4play.se/program/l%C3%A5ngt-fr%C3%A5n-las-vegas

Exempel när "Robert" pratar med sina kvinnliga kollegor och deras pattar. Dom skojar om allt. Ibland fattar man inte att det får sändas

Permalänk
Medlem

Nja TS första var inge vidare det andra tyckte jag nog var lite småroligt.

Haha den här e skön som fan.

Permalänk
Medlem

-Vet du varför glassen alltid är slut på Utöya?

-Alla barnen får 2 kulor.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

-Vet du varför glassen alltid är slut på Utöya?

-Alla barnen får 2 kulor.

Ok, den var sjuk, rätt hemsk och faktiskt rätt kul samtidigt

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Har några roliga här: (Dock ej jag som kommit på dem)

Vad kallar du en muslim som äger 6 getter?

En hallick.

Dold text

Vad är skillnaden mellan E.T. och muslimer?

E.T. och stack hem igen.

Dold text

Vad kallar du en muslim som äger både kameler och getter?

Bisexuell.

Dold text

Varför köpte Muhammed en bil?

Han gillade att Mekka och Gaza.

Dold text

Vad blir smart arab baklänges?

bara trams

Dold text

Muslimsk polis: Beskriv gärningsmannen så att jag kan rita en fantombild!

Vittne: Han såg lite ut som profeten Muhammed

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem

Kanske inte var så smart av mig att dra muslimskämt!

..kanske kommer någon och spränger min lägenhet.

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk

Kan massa men en av dom

Vad är somalias nationalrätt?
- Tom tallrik

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Ja, den här tråden dog snabbt!

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem

Var en nyhet i DN idag med en rubrik som egentligen passar här :
"Livscoacher tog livet av sig".
Inget skämt direkt kanske, men väl en sorts ödets ironi..

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Hur har man ihjäl tio flugor i en smäll?

Slå en neger på huvudet.

Dold text

- Hallå där, hur mår cancern, fortfarande dödlig?
- Vad fan är ditt problem egentligen?
- Ja, inte är det cancer.

Skrivet av Yazem:

Ja, den här tråden dog snabbt!

Snabbare än en homosexuell, muslimsk neger på ett KKK-möte?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Snabbare än en homosexuell, muslimsk neger på ett KKK-möte?

Nja, men snabbare än en rullstolsbunden jude som redan sitter i ugnen.

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yazem:

Nja, men snabbare än en rullstolsbunden jude som redan sitter i ugnen.

Något långsammare än en arab i en Boeing, I see..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.