Fredagspanelen 59: Intel Haswell, Nvidia Geforce GTX 770 och Computex 2013

Permalänk
Medlem

Mer skägg på Jacob!!!

Visa signatur

| E-mail |
CPU: AMD Ryzen 5 3600 GPU: Gigabyte Geforce GTX960 MB: Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI RAM: Corsair LPX 3200MHz 2x8GB PSU: be quiet PURE POWER 11 600W HDD: 500GB Samsung 850 SSD | 1TB Samsung SpinPoint F1 Chassi: Phanteks EVOLV mITX TG RGB

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt! Men kolla in i kameran....

Permalänk
Medlem
Skrivet av i0x:

Mer skägg på Jacob!!!

Alla få inte skägg

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av Macke074:

Alla få inte skägg

De kallas kvinnor, HÖHÖHÖ.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem

Ny laptop, Jonas? Vill minnas att du hade en Zenbook av något slag tidigare. UX32VD om mina ögon inte misstog sig.

I övrigt så tycker jag att Jacob ser lite väl spänd ut, ser ut som om att han sitter upptryckt i hörnet samtidigt som Jonas tar all den plats han behöver. Även en hel del kortfattade svar från Jacob också, mycket "aa" och "mm" etc.

Med det sagt så vill jag förstås också nämna att jag verkligen inte hade gjort det bättre själv och att jag förstår det helt och hållet eftersom det är (vad jag vet) hans första fredagspanel. Blir ju givetvis bättre med tiden; titta bara på de första videoklippen som Jonas och Emil var med i

Mycket informativ, intressant och sevärd panel för övrigt. Tummen upp! Hoppas på att få se Jacob i fler fredagspaneler; kanske en tremannapanel någon gång senare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedSparowes:

De kallas kvinnor, HÖHÖHÖ.

Men de finns ju män som inte få skägg men bara massa fjun.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Ny laptop, Jonas? Vill minnas att du hade en Zenbook av något slag tidigare. UX32VD om mina ögon inte misstog sig.

I övrigt så tycker jag att Jacob ser lite väl spänd ut, ser ut som om att han sitter upptryckt i hörnet samtidigt som Jonas tar all den plats han behöver. Även en hel del kortfattade svar från Jacob också, mycket "aa" och "mm" etc.

Med det sagt så vill jag förstås också nämna att jag verkligen inte hade gjort det bättre själv och att jag förstår det helt och hållet eftersom det är (vad jag vet) hans första fredagspanel. Blir ju givetvis bättre med tiden; titta bara på de första videoklippen som Jonas och Emil var med i

Mycket informativ, intressant och sevärd panel för övrigt. Tummen upp! Hoppas på att få se Jacob i fler fredagspaneler; kanske en tremannapanel någon gång senare?

Jag tro att soffan va inte den skönaste heller,

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av crimsonidol:

Jag kan inte förstå hur ni får ihop allt, ni verkligen skämmer bort oss med massa videoreportage, podcasts, nyheter, recensioner och fredagspanel. Allt på samma vecka plus att en mederbetare gift sig...ni är underbara, tack som sjutton nu ska jag njuta av en fredagspanel med Jacob. Kul! 72 minuter mumma...

Tack så mycket! Riktigt skönt att det uppskattas. Blod, svett och tårar från hela redaktionen ligger bakom de senaste veckorna på SweClockers.

Skrivet av SweMerlin:

Jonas.... 60% av tiden tittar du ner i laptopen... varför??

Normala fall använder Jonas och Emil en whiteboard där de skriver ner allt som ska diskuteras, därav datorn

Skrivet av Kalleable:

Ja absolut är det roligt med Jacob i panelen.
Han ska absolut inte bli pressad att hela tiden prestera bara för att alla "vill höra/se mer" av honom i paneler och kanske i podcasts?
Hoppas han bara ser det som en möjlighet för personlig utveckling framför kameran. För alla "småmissar" som man gör i livet i alla olika sammanhang är det ingen som tänker på förutom en själv.

Tänker på Timon & Pumba när de sjöng att trion sjunker ner till två... fast tvärtom. Duon (Jonas och Emil) skall bli en trio. Detta ser jag fram emot.
Desto fler åsikter, desto mer att begrunda vid eventuella hårdvaruval.

Började tiita på SWEC för några år sedan... som beroende idag

Jag tycker det är kul, så den enda som pressar mig är jag själv Vi ska titta på en mikrofon nu efter Taipei så att jag kan medverka mer i vår podcast, blir självklart med fredagspaneler och annat också framöver.

Skrivet av Ninjaflipp:

Ny laptop, Jonas? Vill minnas att du hade en Zenbook av något slag tidigare. UX32VD om mina ögon inte misstog sig.

I övrigt så tycker jag att Jacob ser lite väl spänd ut, ser ut som om att han sitter upptryckt i hörnet samtidigt som Jonas tar all den plats han behöver. Även en hel del kortfattade svar från Jacob också, mycket "aa" och "mm" etc.

Med det sagt så vill jag förstås också nämna att jag verkligen inte hade gjort det bättre själv och att jag förstår det helt och hållet eftersom det är (vad jag vet) hans första fredagspanel. Blir ju givetvis bättre med tiden; titta bara på de första videoklippen som Jonas och Emil var med i

Mycket informativ, intressant och sevärd panel för övrigt. Tummen upp! Hoppas på att få se Jacob i fler fredagspaneler; kanske en tremannapanel någon gång senare?

Datorn är Samsung 9-serien Full HD som jag har på lån av Samsung sedan vår recension. Den ska tillbaka inom kort, då är jag tillbaka på min Zenbook UX32A med Core i3-2367M och 1 366 x 768-skärm

Vi hade som mål att kunna stå och prata någonstans, men hittade inget bra bord eller plats med bra belysning för det så det fick bli en "sittpanel". Soffan var faktiskt riktigt obekväm som synes. Ska tänka på att köra mindre "aa", "mm", "ne" nästa gång både jag och Jonas satt och garvade åt det när han klippte panelen

Absolut vi har diskuterat en tremannapanel så det blir nog av någon gång framöver! Skulle gissa på efter semestertiderna (~augusti/september).

Skrivet av Macke074:

Men de finns ju män som inte få skägg men bara massa fjun.

Min far är över 40 och kan inte odla varken ett riktigt skägg eller mustasch. Skyller således på generna men jag lider inte av det

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Macke074:

Alla få inte skägg

<--- moi tex^^ Alla i familjen å släkten har skägg förutom jag. sweet beans

Visa signatur

Topkek

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mc.Morgan:

De snackar om MSI:s värsting bärbara dator, varför kollar de inte denna? http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/171029-webhallen_conf...

dom ville ha en haswell UB, men fick inte tag i nån, så d vart en resension av d dom fick..
Men den du länkade lär vara mer prisvärd iaf

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Permalänk
Medlem

Kul att se lite av Jacob. Som sagt, lite kameraovan måhända och det kändes riktigt stelt i början, men han kom igång rätt bra mot slutet! Hoppas vi får se mer av honom på rullande bild framöver, i såväl två- som tremanna-konstellation. Inget ont om vare sig Jonas eller Emil (snarare tvärtom, uppskattar deras lediga stil i fredagspanelerna), men Jacob tillför en dimension som kompletterar de ingrodda på ett utmärkt sätt. Får hoppas stundande semestertider öppnar dörrarna (än mer) för detta.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Inaktiv

Emil + Jonas + Jacob =vinnande koncept för framtida fredagspaneler, variation förnöjer och Jacobs sköna ödmjuka stil passar ju perfekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Emil Å, kändes ovant att läsa. Grattis!

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem

Mycket trevlig fredagsdebut för Jacob. Lite ovana vägdes upp av koll och glödande intresse, bra jobbat!

Permalänk
99:e percentilen

Jonas, vad glad jag blir att du och jag har exakt samma åsikt om namnschemat!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Avstängd

nice o se nån "ny" ibland. Jacob. några fredagspaneler till då jä*lar Du inledde lungt men sen blev du lite som en duracell kanin

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Tack så mycket! Riktigt skönt att det uppskattas. Blod, svett och tårar från hela redaktionen ligger bakom de senaste veckorna på SweClockers.

Normala fall använder Jonas och Emil en whiteboard där de skriver ner allt som ska diskuteras, därav datorn

Jag tycker det är kul, så den enda som pressar mig är jag själv Vi ska titta på en mikrofon nu efter Taipei så att jag kan medverka mer i vår podcast, blir självklart med fredagspaneler och annat också framöver.

Datorn är Samsung 9-serien Full HD som jag har på lån av Samsung sedan vår recension. Den ska tillbaka inom kort, då är jag tillbaka på min Zenbook UX32A med Core i3-2367M och 1 366 x 768-skärm

Vi hade som mål att kunna stå och prata någonstans, men hittade inget bra bord eller plats med bra belysning för det så det fick bli en "sittpanel". Soffan var faktiskt riktigt obekväm som synes. Ska tänka på att köra mindre "aa", "mm", "ne" nästa gång både jag och Jonas satt och garvade åt det när han klippte panelen

Absolut vi har diskuterat en tremannapanel så det blir nog av någon gång framöver! Skulle gissa på efter semestertiderna (~augusti/september).

Min far är över 40 och kan inte odla varken ett riktigt skägg eller mustasch. Skyller således på generna men jag lider inte av det

Ja de flesta få liksom inte skägg, men egentligen vem vill ha det idag? bara massa irriterande o ha skägg/fjun, själv så få jag bara fjun men jag är glad för det för de åker bort direkt.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pye:

<--- moi tex^^ Alla i familjen å släkten har skägg förutom jag. sweet beans

Ja du va glad för att du inte få skägg, räcker att få fjun så bli det irriterande.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Macke074:

Jag satt i datorstolen slängde upp benen på bordet, kollade på klippet och efter bara några minuter så somnade jag och vaknade upp så hade klippet redan spelat till 47:01 Cola hjälper inte att hålla sig vaken

Hur är det med intresset? Det är ju för f*n teknikporrsnack!! Hur kan man somna till det?

Skrivet av SweMerlin:

Jonas.... 60% av tiden tittar du ner i laptopen... varför??

Ja undrar varför? skulle du själv kunna hålla i en panel i så lång tid utan att titta på facit?

OT/ Bra jobbat flickor

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Kan bara instämma i tidigare kommentarer om att det är väldigt kul att se mer av dig Jacob. Främst för att du verkar otroligt kunnig och insatt, att du sen talar mysig östgötska gör ju inte saken sämre. Jag gissar att kameravanan kommer att infinna sig inom kort och att du kommer att bidra med din unika prägel på det fantastiska samspel mellan redaktionens medlemmar som gör swec:s video- och podcastmaterial så underhållande.

Kul att det går så bra för sweclockers att ni har möjlighet att utöka verksamheten med fler anställda! Inte nog med att det innebär att vi som konsumenter får ta del av fler välskrivna artiklar - det borde också ge en utökad redundans och flexibilitet i redaktionen. Kan ju vara skönt att faktiskt kunna vara ledig ibland eller känna att man kan stanna hemma när man är sjuk. Var även trevligt att höra mer av Ida i senaste podcasten.

Ett stort TACK till er alla för att ni bjuder så mycket på er själva för att vi ska få nyheter och underhållning! Och sutligen vill jag avsluta med ett lika stort GRATTIS till dig Emil och din nyblivna fru! Jag önskar er allt gott!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DerpMcDerp:

Kan bara instämma i tidigare kommentarer om att det är väldigt kul att se mer av dig Jacob. Främst för att du verkar otroligt kunnig och insatt, att du sen talar mysig östgötska gör ju inte saken sämre. Jag gissar att kameravanan kommer att infinna sig inom kort och att du kommer att bidra med din unika prägel på det fantastiska samspel mellan redaktionens medlemmar som gör swec:s video- och podcastmaterial så underhållande.

Kul att det går så bra för sweclockers att ni har möjlighet att utöka verksamheten med fler anställda! Inte nog med att det innebär att vi som konsumenter får ta del av fler välskrivna artiklar - det borde också ge en utökad redundans och flexibilitet i redaktionen. Kan ju vara skönt att faktiskt kunna vara ledig ibland eller känna att man kan stanna hemma när man är sjuk. Var även trevligt att höra mer av Ida i senaste podcasten.

Ett stort TACK till er alla för att ni bjuder så mycket på er själva för att vi ska få nyheter och underhållning! Och sutligen vill jag avsluta med ett lika stort GRATTIS till dig Emil och din nyblivna fru! Jag önskar er allt gott!

Skickades från m.sweclockers.com

Mycket välskrivet och jag instämmer helt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Tack så mycket! Riktigt skönt att det uppskattas. Blod, svett och tårar från hela redaktionen ligger bakom de senaste veckorna på SweClockers.

Normala fall använder Jonas och Emil en whiteboard där de skriver ner allt som ska diskuteras, därav datorn

Jag tycker det är kul, så den enda som pressar mig är jag själv Vi ska titta på en mikrofon nu efter Taipei så att jag kan medverka mer i vår podcast, blir självklart med fredagspaneler och annat också framöver.

Datorn är Samsung 9-serien Full HD som jag har på lån av Samsung sedan vår recension. Den ska tillbaka inom kort, då är jag tillbaka på min Zenbook UX32A med Core i3-2367M och 1 366 x 768-skärm

Vi hade som mål att kunna stå och prata någonstans, men hittade inget bra bord eller plats med bra belysning för det så det fick bli en "sittpanel". Soffan var faktiskt riktigt obekväm som synes. Ska tänka på att köra mindre "aa", "mm", "ne" nästa gång både jag och Jonas satt och garvade åt det när han klippte panelen

Absolut vi har diskuterat en tremannapanel så det blir nog av någon gång framöver! Skulle gissa på efter semestertiderna (~augusti/september).

Min far är över 40 och kan inte odla varken ett riktigt skägg eller mustasch. Skyller således på generna men jag lider inte av det

Du verkade nervös i början men det lossnade efter ett tag.
Enda jag kan klaga på är att du glömde att titta in i kameran för att få kontakt med oss tittare, inte bara med Jonas.

Bra att ni lyfter fram AMD:s försprång på grafikfronten jämfört med Intel, har saknat din AMD-fanboyism lite grann.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk

Snyggt jobbat Jacob! Emil åker ut nu, han kommer snart komma och böna och be om att få va med igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Tack så mycket! Riktigt skönt att det uppskattas. Blod, svett och tårar från hela redaktionen ligger bakom de senaste veckorna på SweClockers.

Normala fall använder Jonas och Emil en whiteboard där de skriver ner allt som ska diskuteras, därav datorn

Jag tycker det är kul, så den enda som pressar mig är jag själv Vi ska titta på en mikrofon nu efter Taipei så att jag kan medverka mer i vår podcast, blir självklart med fredagspaneler och annat också framöver.

Datorn är Samsung 9-serien Full HD som jag har på lån av Samsung sedan vår recension. Den ska tillbaka inom kort, då är jag tillbaka på min Zenbook UX32A med Core i3-2367M och 1 366 x 768-skärm

Vi hade som mål att kunna stå och prata någonstans, men hittade inget bra bord eller plats med bra belysning för det så det fick bli en "sittpanel". Soffan var faktiskt riktigt obekväm som synes. Ska tänka på att köra mindre "aa", "mm", "ne" nästa gång både jag och Jonas satt och garvade åt det när han klippte panelen

Absolut vi har diskuterat en tremannapanel så det blir nog av någon gång framöver! Skulle gissa på efter semestertiderna (~augusti/september).

Min far är över 40 och kan inte odla varken ett riktigt skägg eller mustasch. Skyller således på generna men jag lider inte av det

Kul och se dig på video! Ser redan fram emot era nya podcasts och paneler där även du är med.

@Alla andra: vad fan snackar ni om?! Skägg är KUNG! Klart man vill ha skägg! *klappar sig på skägget* Finns ju inget så gött gött som ett redigt ordentligt skägg

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Skrivet av radx:

Kul och se dig på video! Ser redan fram emot era nya podcasts och paneler där även du är med.

@Alla andra: vad fan snackar ni om?! Skägg är KUNG! Klart man vill ha skägg! *klappar sig på skägget* Finns ju inget så gött gött som ett redigt ordentligt skägg

Fyfan, det kliar å jävlas bara med skägg. Blir varmt som fan också, inget för mig. SKulle gärna va utan det om det gick lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Hur är det med intresset? Det är ju för f*n teknikporrsnack!! Hur kan man somna till det?

Ja undrar varför? skulle du själv kunna hålla i en panel i så lång tid utan att titta på facit?

OT/ Bra jobbat flickor

Intresset fungera kanon, men ja måste erkänna att de va tröttsamt/tråkigt att titta just på detta avsnitt ögonen gick upp o ner plötsligt vips där somnade jag, sen så hade jag också vaknat tidigt på morgonen för att se prinsessbröllopet.

Tänk dig den stilen, fast benen på bordet armarna i kors, huvudet exakt så och en lutande datorstol bakåt. Den stilen är skön o sova alltid.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Jag hittade Sweclockers i bakgrunden av denna film i Lian Li monter på Computex 2013

Video: http://youtu.be/opBTqPIsQ-w?t=1m25s

Visa signatur

Intel i5 4770K@4.5Ghz | 8GB Corsair XMS3 1600MHz CL9 | Gigabyte GA-Z87X-UD3H | 120GB Samsung 840 EVO
1TB WD Blue | 500GB WD Blue | Gigabyte GeForce GTX 770 2GB | Fractal Design Newton R3, 600W | Lian Li PC-Z70 Svart

Permalänk
Medlem

Du är grym Jakob

Tack för ännu en trevlig fredagspanel, gla' sommar på er!

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simmic:

Jag hittade Sweclockers i bakgrunden av denna film i Lian Li monter på Computex 2013

Video: http://youtu.be/opBTqPIsQ-w?t=1m25s

hehe häftigt. Nice find!

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem

Mindre skägg på Jonas!

Skrivet av i0x:

Mer skägg på Jacob!!!

Mindre skägg på jonas tack, han e mycke snyggare utan

Fan älskar verkligen fredagspanelen även om jag idag får se den ett tag för sent. Laddade ändå upp med gött käk o nån öl här

I början var jag lite avskräckt av Jacob men efter det här välkomnar jag honom glatt och min kärlek till Sweclockers har växt ytterligare

Visa signatur

Fractal Design R5 | Asus Z97-PRO(Wi-Fi ac) | i5 4690k @4.5Ghz Vcore 1.19 | Noctua NH-U14S | 8GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz | MSI 1070 | Samsung 850-Series EVO 500GB | Seagate Barracuda 2TB 7200rpm 64MB |