Permalänk
Geeks
SweClockers

Intel Lab 2013

Många av SweClockers medlemmar var på plats vid den svenska lanseringen av Intel Haswell på Skyddsrummet i Stockholm. Det bjöds på mat, dryck och givetvis hårdvara i stora mängder. För den som inte lyckades knipa en biljett kommer ett gäng bilder. Håll tillgodo!

Besök galleriet här

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

I like what i see

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Tack vare dessa bilder har jag äntligen fått reda på var i Stockholm jag var när jag var där senast på ett Partymeister event (anordnat av jägermeister och dolt i viss dimma ).

För att vara lite på topic, så hade det varit vansinnigt intressant att vara med där uppe och kanske till och med få chansen att snacka lite med de på Intel eftersom det matchar utbildningen rätt väll

Permalänk
Medlem

5p för att inet bjöd på pingvinstänger!

Permalänk

Va!!?... Börjar jag bli tunnhårig?!!

Mvh Killen med vit tröja och svart väska mellan Dustin och Inet skylten...

Permalänk

Webhallens Oculus Rift med berg och dal banan var faktisk sjösjukt kul

Permalänk
Medlem

Hur fick man en inbjudan?

Permalänk
Medlem

i can see myself yay

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Snacka lite skit med "Mean machine", testa Oculus Rift och vinna ett moderkort samt öppen bar.

Helt okej kväll!

Permalänk
Medlem

haha juste battlefield 3 crashade när jag spelade på asus dator den med 3 monitors X D

Permalänk
Administrativ avgift

En trafikolycka hindrade min resa te sthlm 4timmars bilkö alltid awesome neeee....

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Vive la liberté!
Skrivet av mir0:

haha juste battlefield 3 crashade när jag spelade på asus dator den med 3 monitors X D

Den hackade i Starcraft II också

Asus-datorn med dubbla Ares II var ju inte heller riktigt stabil Lyckades krascha den genom att köra Furmark och Prime95.
Sen blev det rundningsfel i Prime95 också.
http://i.imgur.com/E6lTUW6.jpg

Permalänk
Medlem

Jag var där men bf3 datorn var väldigt instabil

EDIT: Nu ser jag mej själv!
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av mir0:

haha juste battlefield 3 crashade när jag spelade på asus dator den med 3 monitors X D

var det du som lyckades med det?! :DD
stog bakom dig och kollade då, fyfan alltså... dog i skratt :DD

Visa signatur

AMD Bulldozer 4.0Ghz 6 core | Asus Nvidia GTX550ti DirectCU | Barracuda 640GB | Barracuda 320GB | Barracuda 1000GB | 8GB 1.6Ghz DDR3 | Corsair 430CX PSU | AsRock 960gm | NZXT Source 210

Permalänk
Medlem
Skrivet av HelixTejp:

var det du som lyckades med det?! :DD
stog bakom dig och kollade då, fyfan alltså... dog i skratt :DD

skyller på windows 8 haha tittade på support killen visade min i'm disappointed blick och gick därifrån

var väll back to karkand map hade lav då skiten dog

Permalänk
Medlem

Ett najs event, jag med glajjor på väg från presentationen på andra bilden

Besvikelsen som uppstod när man öppnade lådan man fick på utvägen och inser att det INTE va en NUC

Visa signatur

Stationär: R7 3700X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - BenQ EX3501R
Bärbar: MacBook Pro 13 M1
Mobil: Apple iPhone 12 Pro Max

Permalänk

Det var ett bra event! dock ingen ny spännande info(syftar när utvecklaren snacka) men helt klart värt att vara där! Fick beröm av Inet för att man var där och handlade innan man kom dit

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av mir0:

haha juste battlefield 3 crashade när jag spelade på asus dator den med 3 monitors X D

Tror det var nån j*vel som var framme och pillade på startknappen när min polar lirade Tvärdog...

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk

Såg mig själv på den första bilden Svarthår och grönblå skjorta längst ner på bilden :3

Visa signatur

Gummiankor är mening med livet.

Permalänk
Webhallen

En long shot men vi provar:

Vi hade ju en tävling där två killar vann vars ett datorpaket.
På vägen hem från eventet insåg vi att vi ju satt lösenord i Windows och vi gav aldrig det till vinnarna.
Det märkliga är att ingen av dem hört av sig heller.

Så med andra ord om ni känner någon av dem får ni gärna be dem kontakta oss här på Sweclockers eller via vår facebooksida om de inte är medlemmar här.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

En long shot men vi provar:

Vi hade ju en tävling där två killar vann vars ett datorpaket.
På vägen hem från eventet insåg vi att vi ju satt lösenord i Windows och vi gav aldrig det till vinnarna.
Det märkliga är att ingen av dem hört av sig heller.

Så med andra ord om ni känner någon av dem får ni gärna be dem kontakta oss här på Sweclockers eller via vår facebooksida om de inte är medlemmar här.

Taskigt läge :/ om det är sweclockers medlemmar tror jag dock att de redan lastat in en fräsch version av windows i natt

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Kel:

Taskigt läge :/ om det är sweclockers medlemmar tror jag dock att de redan lastat in en fräsch version av windows i natt

Jo det är ju vad vi tror också, vilket är lite synd då vi hade laddat datorerna fulla med massa nya spel (och en del programvara) åt dem som då går förlorade. (Eller ja vi kan ju såklart ge dem login till de steam/origin konton vi skapade men still: vi måste få tag på grabbarna först)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Jo det är ju vad vi tror också, vilket är lite synd då vi hade laddat datorerna fulla med massa nya spel (och en del programvara) åt dem som då går förlorade. (Eller ja vi kan ju såklart ge dem login till de steam/origin konton vi skapade men still: vi måste få tag på grabbarna först)

Jag hade också magdansat för den datorn dock inte lika bra

Tack för en Superkväll! Oculus Rift var grymt!

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk

Jag tyckte jag såg killen som INTE magdansade på Intel Sveriges mingel bilder på FB..Var det möjligen killen som heter Anton här?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=530839956951609&set=p...

Med vänlig hälsning,

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=530840546951550&set=p...

Permalänk
Avstängd

najs såg mig själv på en bild

Permalänk
Medlem

Vart lite skraj att jag fått en röd pixel när jag kollade bilderna men det var inte min skär utan kameran

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w