Microsoft körde Xbox One-spelen på PC under E3

Permalänk
Medlem

Microsoft körde Xbox One-spelen på PC under E3

Permalänk

Som alla andra då? Nu hade ju Sony fördelen att en bås crachade så vi kunde se UI't i en dev version, vilket verifierade att de faktiskt har kört tidig PS mjukvara iallafall(finns ingen info på om det var på ps4 hårvara dock) men detta är mycket vanligt, och om jag inte misstolkar mig så kördes det mac g5'or under förra generationens speltester. Men vad gör detta när hårdvaran är så lik det i en PC?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Avstängd

Finns ju en tråd om detta redan.

Visa signatur

Mina prylar: Ipad,MacBook pro,Iphone,ipod. Android dynga vill ingen ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Som alla andra då? Nu hade ju Sony fördelen att en bås crachade så vi kunde se UI't i en dev version, vilket verifierade att de faktiskt har kört tidig PS mjukvara iallafall(finns ingen info på om det var på ps4 hårvara dock) men detta är mycket vanligt, och om jag inte misstolkar mig så kördes det mac g5'or under förra generationens speltester. Men vad gör detta när hårdvaran är så lik det i en PC?

Hårdvaran är lik, visst. Men datorerna som Microsoft körde XBox på var väldigt mycket starkare än ett XBox är.

Permalänk
Medlem

Dom gör det alla andra gör och har alltid gjort. Den här nyheten kräver att du får medal of honor!. Är impad

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Hårdvaran är lik, visst. Men datorerna som Microsoft körde XBox på var väldigt mycket starkare än ett XBox är.

Sant, men det kanske behövs med tanke på hur många spel som inte flöt på som de skulle? MS e redan körda som det är.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Testpilot

Det finns redan en tråd, använd den: http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolsp...

*tråd låst*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]