Aftonbladet: E-sporthuliganer satte skräck i bostadsområde

Permalänk
Medlem

Aftonbladet: E-sporthuliganer satte skräck i bostadsområde

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article16990697.a...

Någon som var där och märkte av detta, eller kanske någon som bor i Jönköping som kan berätta hur det var? Aftonbladet har ju nämnligen en tendens att överdriva ibland. Vad tror ni?

Citat:

"Försökte storma bensinmack"
Men upploppet är långt ifrån allt som hänt när gamerkidsen gått loss.
Under söndagsnatten fick polisen stoppa 250 ungdomar från att göra en stöldraid på en Statoilmack i närheten av mässområdet."

Visst har man sett på Youtube att folk raidar statoil men inte fan har det väl varit med syfte att stjäla?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Visst har man sett på Youtube att folk raidar statoil men inte fan har det väl varit med syfte att stjäla?

Föräldrafritt. Klart en del tar tillfället i akt och plockar på sig prylar.

Permalänk

Garvade åt att vissa stjälde pantburkar. Hur jävla korkad kan man vara.

Trodde först att e-sporthuliganer slogs mot varandra. Så fel jaag hade.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Garvade åt att vissa stjälde pantburkar. Hur jävla korkad kan man vara.

Trodde först att e-sporthuliganer slogs mot varandra. Så fel jaag hade.

Garvade mest åt han som sket på gatan och torkade sig med dreamhack-biljetterna för att sedan hänga upp dem i ett staket. Vafan? har inte dh toaletter eller? Är väl egentligen inget att garva åt, men vadfan ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article16990697.a...

Visst har man sett på Youtube att folk raidar statoil men inte fan har det väl varit med syfte att stjäla?

Vad är syftet då ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd

Vad kan man förvänta sig från tusentals 13-åringar som inte har några bättre förebilder än jockeboi som är sura och griniga för de är trötta och höga på energidrycker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjebbosten:

Vad är syftet då ?

Jadu, jag trodde bara de gjorde det på skoj för att se lustiga ut eller liknande, men så fel jag hade.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Jadu, jag trodde bara de gjorde det på skoj för att se lustiga ut eller liknande, men så fel jag hade.

Skickades från m.sweclockers.com

Kanske är grundtanken men de flesta går nog med för att stjäla... i alla fall tror jag så

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Garvade mest åt han som sket på gatan och torkade sig med dreamhack-biljetterna för att sedan hänga upp dem i ett staket. Vafan? har inte dh toaletter eller? Är väl egentligen inget att garva åt, men vadfan ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.

Kan ge mig fan på att han sprang tillbaks till DH utan att tvätta händerna sedan kladdade lite på sina polares T-bord.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB