Stämmer detta om Xbox One

Permalänk
Avstängd

Stämmer detta om Xbox One

Stämmer detta som sägs i videon eller är det bara bullshit??? http://www.youtube.com/watch?v=SjSLoLj7VbA
Om det nu stämmer vad kommer Xbox One kosta???

Permalänk
Lego Master
Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av banko11:

Stämmer detta som sägs i videon eller är det bara bullshit??? http://www.youtube.com/watch?v=SjSLoLj7VbA
Om det nu stämmer vad kommer Xbox One kosta???

4495kr tror jag det var. Bokade min igår för $499

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som genomskådar denna herres trådar?

Ganska poänglösa trådar med samma YT kanal i varje.

Permalänk
Medlem

Du är varken rolig att lyssna på eller bra på BF3. Lägg ner nu.

Permalänk
Avstängd

Ganska säker på att det är du som vill ha views xD

Visa signatur

Mina prylar: Ipad,MacBook pro,Iphone,ipod. Android dynga vill ingen ha.

Permalänk
Medlem

Sniffar lite på § 3.4 och § 9 eller hur?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd

Tack så mycket!!!!!!!!! Ha en trevlig dag!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Din video om våld och spel håller jag inte med om. Man spelar inte spel för att få slå ner folk eller för att få döda så att man inte behöver göra det i verkligheten.
Snarare åt andra håller skulle jag säga. Om man är sugen på slå ner folk eller mörda kommer nog spelet aggera mer som ett steg närmare fantasierna så steget över till en psykopat blir närmare.

Men jag tycker inte man kan säga att våldsamma spel är farliga. Snarare individer som reagerar på spel som är farliga.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Skrivet av banko11:

Tack så mycket!!!!!!!!! Ha en trevlig dag!!!!!!!

Tack själv för det jättetrevliga videon som gav insiktsfull information i BF3 och xbox som jag inte redan visste. Varsågod för min visning samt min tumme ned.

Läs nyheterna nästa gång.

btw:

Citat:

Användaren banko11 avstängd för 1.01. Reklam och annonsering.
Avstängd i en vecka.

-Från flashback

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Kollade hans profil och var tydligen inte första gången han länkade till den youtube kanalen! xd
http://www.sweclockers.com/forum/22-microsoft-windows/1211881...

Permalänk
Medlem

Vill du bli kändis på YT är detta inte rätt väg att gå