Vad heter den här figuren?

Permalänk

Vad heter den här figuren?

Vart ifrån kommer denna figur?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Hitta, Domo Kun heter den. Tråden kan låsas

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

3 jävla minuter..

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Finns bildsök på Google

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Skrivet av Alakai:

3 jävla minuter..

Jo, sökte i 20min och fick damp på att inte hitta den. Snubbla sedan över den av en slump på en annan sida när jag gav upp...

Skrivet av quattro-2.6:

Finns bildsök på Google
Funkade dock inte med min bild, fick upp svartvita balett bilder mm...
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

Jo, sökte i 20min och fick damp på att inte hitta den. Snubbla sedan över den av en slump på en annan sida när jag gav upp...

20 jävla minuter..
En annan har spenderat år på att finna grejer som man snabbt fick för sig hela Interwebben glömt bort. Ge det åtminstone 20 timmar innan du drar i dig medicinen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

På tal om detta, någon som vet var alla dessa profilbilder med nån gubbe som håller upp tummen på kommer ifrån? Syns oftast på Youtube.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

På tal om detta, någon som vet var alla dessa profilbilder med nån gubbe som håller upp tummen på kommer ifrån? Syns oftast på Youtube.

Skickades från m.sweclockers.com

Fallout 3.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Fallout 3.

Nejnej, jag vet vem vault boy är, detta är någon annan gubbe, alla ser olika ut men man ser att de kommer från samma hemsida.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Nejnej, jag vet vem vault boy är, detta är någon annan gubbe, alla ser olika ut men man ser att de kommer från samma hemsida.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är inte Jonas då?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.