Microsoft bekräftat inget headset ingår?

Permalänk

Microsoft bekräftat inget headset ingår?

Har microsoft bekräftat att det inte kommer komma något headset med i deras bundle?
Det har ryktats om att dem säger att Kinect 2.0 ska vara ersättaren!

Någon som hört något nytt om detta eller är det bara fejk?

Permalänk
Medlem

Tror Kinect är ersättaren. Jag kan ha fel dock.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

Vill du ha min inplastade?
Finns ingen användning och där av inte saknad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Skrivet av quattro-2.6:

Vill du ha min inplastade?
Finns ingen användning och där av inte saknad.

Skickades från m.sweclockers.com

kommer inte fungera på xbox one, nytt chatt uttag

Permalänk
Medlem

Ja, det kommer ett nytt headset till One. Om du googlar så finns det rätt många resultat som bevisar detta

Edit: Dock så ingår det inte i bundle

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Skrivet av Knuckles:

Ja, det kommer ett nytt headset till One. Om du googlar så finns det rätt många resultat som bevisar detta

Edit: Dock så ingår det inte i bundle

Som jag misstänkte

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad det blir för uttag? Hade ju varit riktigt nice om det var standard 3.5mm. Det är det ju på ps4an.

Playstation verkar ha varit lite mer för standardkablar/kontakter. Vanlig apparatkabel för strömmen på alla playstations, usb för laddning av kontrollen till ps3 och 3.5mm för ljudet i handkontrollen.

Någon som vet hur det ser ut med kontakterna/sladdarna till one? Får hoppas att de också går åt standard-hållet. Hur smidigt som helst att kunna använda en mobil-laddare från ett väggutag till att ladda handkontrollen. Det brukar jag göra. Sitter jämte ett vägguttag i soffan så jag behöver inte ha en lång sladd ändra fram till ps3an.

Permalänk
Skrivet av Nasso:

Någon som vet vad det blir för uttag? Hade ju varit riktigt nice om det var standard 3.5mm. Det är det ju på ps4an.

Playstation verkar ha varit lite mer för standardkablar/kontakter. Vanlig apparatkabel för strömmen på alla playstations, usb för laddning av kontrollen till ps3 och 3.5mm för ljudet i handkontrollen.

Någon som vet hur det ser ut med kontakterna/sladdarna till one? Får hoppas att de också går åt standard-hållet. Hur smidigt som helst att kunna använda en mobil-laddare från ett väggutag till att ladda handkontrollen. Det brukar jag göra. Sitter jämte ett vägguttag i soffan så jag behöver inte ha en lång sladd ändra fram till ps3an.

Det ser ut som dem gjort ett eget uttag i handkontrollen. Antagligen för att kunna kontrollera mer av headsetindustrin till XBOX ONE!

Permalänk
Medlem

Vad sägs om att kalla den X1
(X:ett)
?

Visa signatur

3570K @ de-lid @ 4.8 GHz | Sabertooth Z77 | 8GB-2133MHz-CL9 | ATi R9 290 @ 1150/1375
3x F60 RAID0 + 3TB WD Green
{@Custom H2O Loop}
Dell 3007WFP 2560x1600 BLANK AG removed+BLbleed mod | Z-5500 @ cap-mod
Garage Band komposition!

Permalänk
Medlem

Hdmi till förstärkaren och koppla dit dina lurar.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Skrivet av Jekean:

Vad sägs om att kalla den X1
(X:ett)
?

spelar ingen roll vad man kallar den eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jekean:

Vad sägs om att kalla den X1
(X:ett)
?

Krysset.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Där har vi det!

Sprid vidare

Visa signatur

3570K @ de-lid @ 4.8 GHz | Sabertooth Z77 | 8GB-2133MHz-CL9 | ATi R9 290 @ 1150/1375
3x F60 RAID0 + 3TB WD Green
{@Custom H2O Loop}
Dell 3007WFP 2560x1600 BLANK AG removed+BLbleed mod | Z-5500 @ cap-mod
Garage Band komposition!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjooqvist:

kommer inte fungera på xbox one, nytt chatt uttag

MS kommer släppa en adapter.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130627/microsoft-arbetata...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Nej, headset ingår inte med Xbox One. Nedanstående är alla alternativ för att chatta.

1. Använda Kinect då den ingår och ska enligt Microsoft fungera som ersättare.
2. Köpa till ett Xbox One-specifikt headset och använda det.
3. Köpa den adapter Microsoft sägs utveckla för inkoppling av äldre headset.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305