Hjälp med xbox live konto.

Permalänk
Medlem

Hjälp med xbox live konto.

Hejsan alla sweclockare, nu är det så att jag har glömt min email och lösenord till mitt konto och mitt konto är ett barn konto eftersom det var länge sedan jag gjorde detta konto. Ända sättet jag kan komma åt det på är att logga in på min pappas konto som är föräldrar konto, och där kan man ladda hem min profil men jag kan inte logga in på den. Snälla hjälp mig, vad ska jag göra? kan jag få tag på lösenord och framförallt min email på något sätt? OBS har inte samma mail i dag.

Permalänk
Inaktiv

Ring Microsoft.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Ring Microsoft.

Skickades från m.sweclockers.com

ne, tack finns det inget annat sätt?

Permalänk
Medlem

Jo, ring Microsoft. Deras Xbox support har fungerat bra för mig.

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 740power:

ne, tack finns det inget annat sätt?

Nej, med tanke på den lilla information du själv besitter om kontot, är det bäst att prata med en representant som verkligen kan hjälpa dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hattifnatten:

Jo, ring Microsoft. Deras Xbox support har fungerat bra för mig.

okej, kan man inte skicka medelanden ist för att ringa dom?

Skrivet av Segas:

Nej, med tanke på den lilla information du själv besitter om kontot, är det bäst att prata med en representant som verkligen kan hjälpa dig.

Skickades från m.sweclockers.com

går det inte att skicka medelanden ist för att ringa?
Har dom svensk support? eller bara på engelska?

Permalänk
Inaktiv

Svenska support, givetvis. Varför kan du inte bara ringa dom? Luktar ju fuffens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Svenska support, givetvis. Varför kan du inte bara ringa dom? Luktar ju fuffens.

Ska göra det senare idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av 740power:

Ska göra det senare idag

Man måste logga in för att dom ska ringa upp ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 740power:

Man måste logga in för att dom ska ringa upp ?

Du måste ringa dom. Hur svårt kan det vara? Ifall du vill ha tillbaka ditt Live konto är det bara att ringa, annars får du ta och skaffa ett nytt

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 740power:

Hejsan alla sweclockare, nu är det så att jag har glömt min email och lösenord till mitt konto och mitt konto är ett barn konto eftersom det var länge sedan jag gjorde detta konto. Ända sättet jag kan komma åt det på är att logga in på min pappas konto som är föräldrar konto, och där kan man ladda hem min profil men jag kan inte logga in på den. Snälla hjälp mig, vad ska jag göra? kan jag få tag på lösenord och framförallt min email på något sätt? OBS har inte samma mail i dag.

vad svarade microsofts support?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 740power:

Ska göra det senare idag

Skrivet av JSvanberg:

vad svarade microsofts support?

Har inte ringt då man måste logga in för att få nummer ?

Permalänk
Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 740power:

Har inte ringt då man måste logga in för att få nummer ?

Googlade: ring xbox support

http://support.xbox.com/sv-SE/contact-us#0

För att vilja ha ditt konto tillbaka är det inte mycket du försöker.