Permalänk

Asus X79

Hej!
jag undrar om Asus kommer lansera några nya moderkort för Ivy-Bridge-E?
/Marcus!

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

"Intel lanserar Ivy Bridge-E i årets tredje kvartal, troligtvis i september månad. Den nya processorfamiljen passar till dagens sockel LGA 2011, men ackompanjeras även av nya moderkort med uppdaterad styrkrets."

det stod i en artikel på sweclockers för några dagar sen. så jag tror det kommer komma ett nytt chipset och då bör det även komma nya moderkort som stödjer den nya styrkretsen.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av vader_1980:

Hej!
jag undrar om Asus kommer lansera några nya moderkort för Ivy-Bridge-E?
/Marcus!

Skrivet av EvilWord:

"Intel lanserar Ivy Bridge-E i årets tredje kvartal, troligtvis i september månad. Den nya processorfamiljen passar till dagens sockel LGA 2011, men ackompanjeras även av nya moderkort med uppdaterad styrkrets."

det stod i en artikel på sweclockers för några dagar sen. så jag tror det kommer komma ett nytt chipset och då bör det även komma nya moderkort som stödjer den nya styrkretsen.

Chipsetet kommer fortfarande att vara X79, men det kommer nya moderkort till Ivy-bridge-E-lanseringen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Asus Rampage V kanske? Hade ju varit trevligt Sitter och väntar på Ivy-Bridge-E nämligen och ska då bygga ny dator. Har alltid kört på Asus moderkort och aldrig haft problem, mycket stabilt! Släpper ni Rampage V i samband med detta så köper jag direkt
Välkomna till forumet förresten!

Visa signatur

NZXT Phantom 820 - Asus Rampage IV Black Edition - Intel i7 4930K - 32 GB Corsair Dominator Platinum 2133MHz - 2x EVGA 780 Ti SLI - Corsair AX1200W PSU - 2st Samsung 840 PRO 256GB SSD- Samsung 840 PRO 512GB SSD - 2st WD Caviar Black 4TB - Windows 10 Pro 64-bit - Acer X34 Predator.

Permalänk

P9X79 DELUXE

Hej!
det är så att jag äger ett P9X79 DELUXE med bios version 4005, det är så ibland när jag startar datorn och pcspeakern ska pipa till så blir det ett långt pip som är irreterande, biosversion 3501 har inte det problemet, så min undran är när kommer nästa bios för P9X79 DELUXE?
/ Marcus!