World war z, man of steel eller after earth.

Permalänk
Medlem

World war z, man of steel eller after earth.

Vilken ska jag se på bio?
och vilka två ska jag se på dvd?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Man of steel innehåller mycket action och 3D effekter, så jag tror du har mest glädje av att se den på bio.

After Earth har fått väldigt dålig kritik så den skulle jag spara till DVD.
World war z vet jag inte så mycket om än. Ser ut att vara en skaplig film som går att se både på bio och DVD.

Edit : Din omröstning är förresten stängd, så det går inte att rösta.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Till skillnad från många kritiker så tyckte jag faktiskt om Man of Steel en hel del. Andra halvan av filmen har en hel del häftiga actionsekvenser. Skulle kunna tänka mig att se den på bio igen, dock lär jag nog inte göra det.

Visa signatur

the streets, YO

Permalänk
Medlem

Såg Man of Steel för några veckor sedan. Ganska ok film, lite väl fjantiga fightingscener här och där (plus dildos som rymdskepp i början)

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Har sett alla tre. Tycker att WWZ var den bästa filmen tätt följt av After Earth och några ljusår efter de andra två kom den dåliga filmen Man of Steel.

Så se WWZ eller AE.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

1. World War Z
2. Man of Steel
.
.
.
100. after earth (knappt värd att hyra/streama).