Cooler Master släpper V8 GTS med ångkammare och värmeledningsrör

Permalänk
Medlem
Skrivet av kimquang:

plasten ser billig ut....

Kan du ge något exempel på hur dyr plast ser ut?

Visa signatur

Raid is not backup

Permalänk
Skrivet av deadich:

Plasten har en funktion ja. Och sen så är det ju klart att de väljer att göra den snygg istället för en skitful platt plast utan motiv.

Sant att det sett fult ut utan något motiv etc, men varför göra det med en ful stil?
De behöver ju inte göra det onödigt p12:igt
Men bara min åsikt som jag sa innan, gillar man det så visst köp kylaren

Permalänk
Medlem

Passar säkert bra i standard p-12 datorer, så blir nog en storsäljare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Inaktiv

Satan den blev slagen av NH-12a... Tja då är det inte dags att byta min NH-14D ännu

Permalänk
Medlem
Skrivet av FoxOne:

Kan du ge något exempel på hur dyr plast ser ut?

De som stoppar 50 cal kulor?

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel Xeon 5650@4.0 | Gigabyte UD5 x58 | 8GB DDR3 1600mhz | Noctua NH D14 | Corsair HX 1000W | MSI GTX 970 Gaming | Intel 530 180GB SSD | Intel 520 120GB SSD | Asus ROG SWIFT PG278Q | Func KB460 | Logitech g400 | Audio Technica ATH M50

Permalänk
Medlem

Moderkortsknäckare! Nej tack!

Slutna vattenkylare är här för att stanna..

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vikham:

Herregud, bara för den ser bra ut betyder det inte att den är bra.

Jag har en toyota corolla från 96 med ombytt kaross så den ser ut som en ferrari, då MÅSTE ju den också vara bra!

Corolla är en bra vardags bil

Visa signatur

Speldator: CPU: i5 3570k @ 4,6 ghz, kyls av Be Quiet Dark Rock Pro 2 Moderkort: ASUS P8Z77-V GPU: Gigabyte GTX 670 WF OC Chassi: Fractal Design Arc PSU: Fractal Design Newton R2 800w SSD: Corsair Force GT 120 gb RAM: Corsair Vengeance 8 gb HP HDD: 1 tb 7200 rpm Ljudkort: ASUS Xonar DX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heskeytime:

Corolla är en bra vardags bil

Jo, men inte 96 årsmodell idag. Ca 15k mil och sliten som ett åsna om den mot all förmodan skulle gå igenom besiktningen.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Proffsmoddare

Jag trodde inte att CM V8 GTS var så speciell. Har den ligga här på hyllan

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS