Vilken av Saw-filmerna tycker ni är "bäst"?

Permalänk
Medlem

Vilken av Saw-filmerna tycker ni är "bäst"?

Vilken av Saw filmerna tycker ni är "bäst" ?

Förtydligade rubriken
Permalänk
Medlem

Vilken av Saw-filmerna tycker ni är "bäst"?

Vilken av Saw filmerna tycker ni är "bäst" ?

Förtydligade rubriken
Permalänk

Nr 2 tveklöst

Visa signatur

[Citera för svar!]
Spelmaskin:Mercury S8 / MSI MAG B650 TOMAHAWK / Ryzen 9 7900X / WD Black SN850X 1TB / Montech Titan Gold 1200W / GeForce GTX 1080Ti / G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo / Custom loop / Win 11

Permalänk
Medlem

okej, tack

Permalänk
Medlem

nr 2 va riktigt riktigt rå. precis så en saw film ska vara.

Permalänk
Medlem

Vill inte utpeka någon som bäst, filmerna hör nästan ihop för mycket.

Visa signatur

yy Case; define S Cpu; i7 4770k Gpu; EVGA GTX 980 Ti Ssc Acx 2.0+ Ram; Vengeance 16gb 1866mhz mobo; Asus z97-a Psu; EVGA Super 750 g2 Ssd; Samsung 850 Pro 256gb Monitor; LG Ultrafine 5K audio; ifi Micro Idsd BL Hörlurar; Ultrasone Tribute 7 yy

Permalänk

Jag tycker 1:an var riktigt bra. Men jag har inte sätt alla

Visa signatur

MB: MSI Z77A-G45 Gaming - CPU: Intel Core i5 3570K - GPU: Geforce GTX 780 3GB - RAM: Kingston HyperX Beast 8GB 1600 Mhz - SSD: Corsair Force GS 128GB - HDD: 750GB- PSU: XFX Black Edition 750W 80+ Gold - CHASSI: Corsair Carbide AIR 540 COSTUME LOOP: PUMP: Alphacool VPP655 - TOP: Alphacool D5 HF TOP - CPU BLOCK: Alphacool NexXxos XP3 Light - GPU BLOCK:EK-FC 780 GTX Ti RAD: Alphacool NexXxos XT45 360mm - RES: Phobya Balancer 250

Permalänk
Medlem

Sett allihop. Tycker inte jag har någon favorit. Tycker snarare att hela "serien" är väldigt bra. Folk tror att Saw-filmerna är ren splatter och död, men tittar man på alla filmer på rad och tänker lite så är storyrn väldigt bra. Min högst subjektiva åsikt!

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådrubrik redigerad*

Jag har gjort en lite tydligare rubrik till tråden. Se till att alltid ha en bra rubrik så man förstår vad ämnet är innan man går in i tråden.

MVH
Moderator Shimonu

Permalänk
Medlem

Första filmen är bäst, och andra är väl okej. Resten är inte mycket att ha tycker jag. Tyckte det blev mest splatter utan spänning i de senare

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Avstängd

Den första är bäst om man ser till handling, dom andra tycker jag också är underhållande men inte pga handling...