Sälja xbox 360. Vilket pris?

Permalänk
Medlem

Sälja xbox 360. Vilket pris?

Tjenare!

Har ett xbox 360 som står och samlar damm hemma. Med xboxet finns två kontroller, headset, en guitar hero gitarr och 31 spel. Mycket fps spel.

Har en 14-16 årig kille som är sugen på att köpa det. Jag sa 50kr för varje spel och 50kr för xboxet, alltså 1600 kr. Är det ett rimligt pris?

Mvh

Visa signatur

8700K | MAXIMUS X HERO | 1080TI | 960 EVO | 16GB 3600 G.SKILL | PG279Q

Permalänk
Skrivet av RFRFRF:

Tjenare!

Har ett xbox 360 som står och samlar damm hemma. Med xboxet finns två kontroller, headset, en guitar hero gitarr och 31 spel. Mycket fps spel.

Har en 14-16 årig kille som är sugen på att köpa det. Jag sa 50kr för varje spel och 50kr för xboxet, alltså 1600 kr. Är det ett rimligt pris?

Mvh

Är det det gamla xbox 360? Vilket lite mer specifikt?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Jag skulle väldigt gärna köpa ett xbox 360 för 50 spänn, det är ju ingenting. Frågan är om däremot alla 31 spel är värda 50 spänn styck, vilket är omöjligt för oss att bedöma.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

Jag skulle väldigt gärna köpa ett xbox 360 för 50 spänn, det är ju ingenting. Frågan är om däremot alla 31 spel är värda 50 spänn styck, vilket är omöjligt för oss att bedöma.

Han säljer nog inte bara konsolen för 50kr, utan han vill att man köper alla spel samtidigt..skulle vara löjligt annars.

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 2x Samsung 128GB | GeForce GTX 1080TI | Gigabyte P850-GM | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RFRFRF:

Tjenare!

Har ett xbox 360 som står och samlar damm hemma. Med xboxet finns två kontroller, headset, en guitar hero gitarr och 31 spel. Mycket fps spel.

Har en 14-16 årig kille som är sugen på att köpa det. Jag sa 50kr för varje spel och 50kr för xboxet, alltså 1600 kr. Är det ett rimligt pris?

Mvh

50 spänn för boxen är kanske lite i underkant men å andra sidan är väl kanske inte alla spel värda 50 spänn styck.
1600 spänn för allt tycker jag iaf låter rimligt, du gör en bra förtjänst för något du ändå inte använder och köparen får väldigt mycket underhållning för en inte allt för stor peng.

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem
Skrivet av dulingen:

Han säljer nog inte bara konsolen för 50kr, utan han vill att man köper alla spel samtidigt..skulle vara löjligt annars.

Det förstår nog vem som helst, även jag. Det jag menade och tydligt skrev som svar på frågan var att priset för konsollen är bra, men att vi inte kan bedöma värdet på de 31 spel som han också vill få sålda.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Är det det gamla xbox 360? Vilket lite mer specifikt?

Jag tror det är gamla. 120gb står det på toppen.

Skrivet av dulingen:

Han säljer nog inte bara konsolen för 50kr, utan han vill att man köper alla spel samtidigt..skulle vara löjligt annars.

Precis.

Skrivet av JoeBlack:

50 spänn för boxen är kanske lite i underkant men å andra sidan är väl kanske inte alla spel värda 50 spänn styck.
1600 spänn för allt tycker jag iaf låter rimligt, du gör en bra förtjänst för något du ändå inte använder och köparen får väldigt mycket underhållning för en inte allt för stor peng.

Killen jag säljer till är en släkting till sambon, så jag vill ju ge ett shjyst pris. Jag tror spelen är helt okej. Jag har inte spelat något av dem förutom guitar hero. Jag känner igen alla titlarna, så det är inga okända spel, däremot är de knappast de nyaste som black ops 2 och battlefield 3.

Anledningen till att jag inte har spelat något av spelen är för att jag bytte mitt PS3 mot xbox och sen dess har det varit för lite tid över att spela sen tycker jag det inte är lika roligt att spela som förr

Visa signatur

8700K | MAXIMUS X HERO | 1080TI | 960 EVO | 16GB 3600 G.SKILL | PG279Q

Permalänk
Medlem

Är det HDMI varianten så tycker jag runt 1000kr är lagom pris. Speciellt om det är en släkting med.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Medlem
Skrivet av drotz2000:

Är det HDMI varianten så tycker jag runt 1000kr är lagom pris. Speciellt om det är en släkting med.

Ja, HDMI är det fast ingen trådlöst nätverkskort. För bara boxen eller med alla spel också?

Visa signatur

8700K | MAXIMUS X HERO | 1080TI | 960 EVO | 16GB 3600 G.SKILL | PG279Q

Permalänk

Jag tycker 1600 är rimligt pris. 1200-1400 om du vill vara schysst.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av tooobe:

Jag tycker 1600 är rimligt pris. 1200-1400 om du vill vara schysst.

När det gäller en släkting till sambon så vill jag ju ge ett shjyst pris såklart! 1400kr kan jag tänka mig att släppa det för

Visa signatur

8700K | MAXIMUS X HERO | 1080TI | 960 EVO | 16GB 3600 G.SKILL | PG279Q