Permalänk
Medlem

Gamescom Xbox One

Gamescoms första dag är slut och det har kommit ny info gällande Xbox One. Tänkte göra en lista med allt som är nytt.

Microsofts Briefing

Självpublicering: Microsoft tillåter nu indieutvecklare att självpublicera sina spel på Xbox One utan några extra kostnader. Varje Xbox One konsoll fungerar även som ett utvecklingsskit. http://www.computerandvideogames.com/425345/xbox-one-indies-can-self-publish-without-fees/

Fable Legends : Ett nytt spel från Lionhead Studios kända serie Fable. Fyra spelare kan spela samtidigt i co-op, en femte spelar kan anta rollen som ond och försöka besegra de fyra hjältarna.

CoD: Ghosts: Infinity Wards "nya" Call of Duty kommer få dedikerade servrar på Xbox One. Xbox One versioner får även exklusivt innehåll och alla DLC kommer vara först på Xbox One. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/08/20/new-call-of-duty-ghosts-blitz-mode-xbox-one-bundle-unveiled.aspx

Ryse: Cryteks nya spel till Xbox One har fått kritik från olika håll för att det verkade vara många QTE i spelet. En ny video visar hur striderna fungerar och det verkar inte vara lika många QTE längre. Videon visar även upp multiplayern som kallas Gladiator mode.

Launchspel: Microsoft har visat upp listan över vilka spel som kommer vara tillgängliga vid launch.

Assassin's Creed IV Black Flag (Ubisoft, Ubisoft)
Battlefield 4 (DICE, Electronic Arts)
Call of Duty: Ghosts (Infinity Ward, Activision)
Crimson Dragon (Grounding/Land Ho!, Microsoft Studios)
Dead Rising 3 (Capcom Vancouver, Microsoft)
FIFA 14 (EA Sports, Electronic Arts)
Fighter Within (AMA Ltd., Ubisoft)
Forza Motorsport 5 (Turn 10 Studios, Microsoft Studios)
Just Dance 2014 (Ubisoft Paris, Ubisoft)
Killer Instinct (Double Helix, Microsoft Studios)
LEGO Marvel Super Heroes (TT Games, Warner Bros. Interactive)
Lococycle (Twisted Pixel, Microsoft Studios)
Madden NFL 25 (EA Sports, Electronic Arts)
NBA 2K14 (Visual Concepts, 2K Sports)
NBA Live 14 (EA Sports, Electronic Arts)
Need for Speed: Rivals (Ghost Games, Electronic Arts)
Peggle 2 (Popcap, Electronic Arts)
Powerstar Golf (Zoe Mode, Microsoft Studios)
Ryse: Son of Rome (Crytek, Microsoft Studios)
Skylanders: Swap Force (Vicarious Visions, Activision)
Watch Dogs (Ubisoft Montreal, Ubisoft)
Zoo Tycoon (Frontier Developments Ltd., Microsoft Studios)
Zumba Fitness: World Party (Zoë Mode, Majesco)

Tjock text är exklusiva spel till Xbox One.

The Division: Xbox One kommer få exklusivt innehåll till The Division. Vad det är vet vi inte.

UI: Nya bilder har släppts på Xbox One's UI.

http://www.computerandvideogames.com/425488/xbox-one-ui-screenshots-released/
http://www.engadget.com/2013/08/21/xbox-one-user-interface/?utm_medium=feed&utm_source=Feed_Classic&utm_campaign=Engadget

Fighters Within: Nytt exklusivt spel från Ubisoft som kommer att använda sig utav Kinect. http://www.dailymotion.com/video/x13dh9n_videogames

Project Spark: Project Spark kommer att utnyttja Kinect 2.0. Man kommer bland annat kunna "spela" in sitt ansikte i spelet på en karaktär. Man kommer även kunna göra egen Motion Caption, där man spelar in nya animationer till spelet. Man kan även spela in ljud och manipulera detta på olika sätt. http://news.xbox.com/2013/08/gamescom-project-spark

Kinect Sports Rivals: Mer info och gameplay från Rare's nya spel. http://www.ign.com/videos/2013/08/20/kinect-sports-rivals-cha...

Killer Instinct: Ny info angående release. Spelet kommer att skickas ut med 6 karaktärer, tidigt 2014 så kommer 2 nya. Spelet kommer vara gratis att ladda ner och kommer då med en karaktär, Jago. Man kan köpa ytterligare karaktärer för $4.99 / £3.99 / €4.99 st. Man sparar 50 % om man köper Combo Breaker Pack då får man alla 8 karaktärer, som då kostar $19.99 / £16.99 / €19.99. Ultra Edition kostar $39.99 / £34.99 / €39.99, i paketet får man alla 8 karaktärer, alla skins, extra saker och även det "original" Killer Instinct arcade game.
Nytt gameplay visar upp Glacius, Jago, Saberwolf och Chief Thunder.

Zoo Tycoon: Nytt gameplay från Zoo Tycoon.

Dead Rising 3: Detaljerad genomgång http://www.ign.com/articles/2013/08/20/pimp-your-ride-in-dead....

Random gameplay

Cobalt: Mojangs spel Cobalt kommer även till Xbox One och Xbox 360. Gameplay

Forza 5: Nytt gameplay. http://www.ign.com/videos/2013/08/20/forza-gameplay-cruising-in-a-ferrari-gamescom-2013

Peggle 2: Gameplay/trailer.

Sverige får inte Fifa 14 tillsammans med konsolen. Däremot så kommer vi få 2 andra "big budget" spel med våra konsoler. Forza 5 och Kinect Sports kanske?
Bara hojta till om ni tycker att jag missat något.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Möjligheterna med Kinect är bara för roliga. Verkar ju bli döfränt

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Möjligheterna med Kinect är bara för roliga. Verkar ju bli döfränt

Håller med. Kinect 2.0 och Project Spark kan bli helt otroligt bra.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Bra lista! Vill se densamma för Ps4:a

Jag såg en kinect video tidigare på ett fighting spel och eftersläpet var hemskt. Förhoppningsvist har de bara glömt bort att aktivera game-mode.

http://www.dailymotion.com/video/x13dh9n_videogames?start=2

Permalänk
Medlem

Vilka launch-spel Nästan lika bra som de Till Wii U...

Permalänk
Medlem

Finns det inte ngt vi kan göra för att höja rösten och skynda på X1 releasen! Vill fan inte vänta till 2014 typ Mars eller vad det nu blir.... :(. För om tillräcklig många gillar eller röstar på ngn sida borde väll MS tycka att dom kunde skynda på lite... :/

Edit:
Förstår väll att det är lönlöst men är lite besviken på att man inte får en i november....

Permalänk
Medlem
Skrivet av koreinu:

Bra lista! Vill se densamma för Ps4:a

Jag såg en kinect video tidigare på ett fighting spel och eftersläpet var hemskt. Förhoppningsvist har de bara glömt bort att aktivera game-mode.

http://www.dailymotion.com/video/x13dh9n_videogames?start=2

Det roliga är att Ubisoft lovar 1:1 tracking i det spelet. Ser kolossalt dåligt ut.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Nytt gameplay från Project Spark.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamer00j:

Vilka launch-spel Nästan lika bra som de Till Wii U...

PS4's launchtitlar är inget att hänga i granen. One har i alla fall Forza 5 och Dead Rising 3 plus en massa exklusivt innehåll för sina multiplattformstitlar som PS4 inte får plus dedikerade multiplayer servrar, något som PS4 heller inte har

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

PS4's launchtitlar är inget att hänga i granen. One har i alla fall Forza 5 och Dead Rising 3 plus en massa exklusivt innehåll för sina multiplattformstitlar som PS4 inte får plus dedikerade multiplayer servrar, något som PS4 heller inte har

Driveclub, Killzone: Shadow Fall och Knack? Angående dedikerade multiplayer servrar så beror det väl helt på utvecklarna?

I smell fanboy...

Visa signatur

| I7 2600K @ 3.4Ghz| Noctua DH14| 8GB DDR3 | GTX670 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirk:

Driveclub, Killzone: Shadow Fall och Knack? Angående dedikerade multiplayer servrar så beror det väl helt på utvecklarna?

I smell fanboy...

XBox One med sina 300k servrar,cloud gaming,cloud storage och dedikerade servrar för att ge en bättre online-upplevelse än PS4. I dagsläget så har Cod:Ghost dedikerade servrar medans PS4 varianten inte har det. Mycket talar för att när det kommer till multiplayer så har One ett stort övertag.

Angående Killzone och Driveclub...visst Killzone är väl lite intressant medans Driveclub är en billig Forza wannabe

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

"Sverige får inte Fifa 14 tillsammans med konsolen. Däremot så kommer vi få 2 andra "big budget" spel med våra konsoler. Forza 5 och Kinect Sports kanske?
Bara hojta till om ni tycker att jag missat något. "

Är det sant?! Fan vad gött!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

PS4's launchtitlar är inget att hänga i granen. One har i alla fall Forza 5 och Dead Rising 3 plus en massa exklusivt innehåll för sina multiplattformstitlar som PS4 inte får plus dedikerade multiplayer servrar, något som PS4 heller inte har

Haha, förlåt om jag var lite otydlig... Det var meningen att vara lite ironiskt Nästan alla de launch-titlarna är spel jag skulle kunna tänka mig att köpa:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

"Sverige får inte Fifa 14 tillsammans med konsolen. Däremot så kommer vi få 2 andra "big budget" spel med våra konsoler. Forza 5 och Kinect Sports kanske?
Bara hojta till om ni tycker att jag missat något. "

Är det sant?! Fan vad gött!

"Microsofts PR-avdelning har berättar för oss på Eurogamer att alla som bokat en konsol innan idag kommer att få två gratistitlar på köpet. Detta för att kompensera konsolens uppskjutna lanseringsdatum här i Sverige. Vilka spel som ingår har inte avslöjats ännu men de ska vara av "trippel A"-kvalitet, alltså storbudgettitlar, och inga Kinect-spel."

Länk till artikeln på Eurogamer.se

Permalänk

Någon som vet hur "cloud-gaming" kommer fungera? Är det bara något som kommer fungera i multiplayer-spel eftersom alla inte kommer vara uppkopplade så kanske det är dumt att utveckla spel som kräver cloud? Eller kommer spelen helt enkelt kunna köras i olika lägen där man i läge utan cloud får sämre grafik,effekter eller vad cloud nu gör?

Visa signatur

PC: Define R3 | Asus Rampage II GENE | i7 920 | EVGA 660ti | 6GB RAM | 3TB HDD | Corsair 750W |
Ljud: Cambridge Audio DacMagic Plus - Beyerdynamic Dt990

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Någon som vet hur "cloud-gaming" kommer fungera? Är det bara något som kommer fungera i multiplayer-spel eftersom alla inte kommer vara uppkopplade så kanske det är dumt att utveckla spel som kräver cloud? Eller kommer spelen helt enkelt kunna köras i olika lägen där man i läge utan cloud får sämre grafik,effekter eller vad cloud nu gör?

Tror cloud gaming är bara ett häftigt ord som Microsoft använder som säljpunkt. Vad jag vet så finns det inga exempel på hur eller vad cloud gaming kan göra.

Permalänk
Skrivet av Naxos:

Tror cloud gaming är bara ett häftigt ord som Microsoft använder som säljpunkt. Vad jag vet så finns det inga exempel på hur eller vad cloud gaming kan göra.

Har också fått den känslan, för kan inte riktigt se hur det skulle fungera i verkligheten även om alla skulle vara uppkopplade så borde en sån funktion ändå kräva en ganska bra uppkoppling som alla inte har.

Visa signatur

PC: Define R3 | Asus Rampage II GENE | i7 920 | EVGA 660ti | 6GB RAM | 3TB HDD | Corsair 750W |
Ljud: Cambridge Audio DacMagic Plus - Beyerdynamic Dt990

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirk:

Driveclub, Killzone: Shadow Fall och Knack? Angående dedikerade multiplayer servrar så beror det väl helt på utvecklarna?

I smell fanboy...

Ptja, går inte att diskutera med honom om detta i alla fall inte utifrån vad jag sett i andra trådar.
Själv är jag inte intresserad av någon utav de exklusiva launchtitlarna till någon konsol.
Tycker inte riktigt man ska tjöta om vilken konsol som har bäst launchtitlar då det är olika,
en del kommer föredra PS4 spelen, en del Xbox One spelen osv.

Sedan har vi väl inte riktigt fått info om hur det är med servrarna för Sony,
varför skulle dom t.ex inte kunna ha enorma mängder med sevrar, dedikerade för spel osv.
Det är ju inte så att Sony inte skulle ha råd, dom kommer precis som MS ta betalt i månaden med.
Ingen omöjlighet men vi får se, bryr mig inte riktigt så mycket om det bara jag får en bra spelupplevelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Har också fått den känslan, för kan inte riktigt se hur det skulle fungera i verkligheten även om alla skulle vara uppkopplade så borde en sån funktion ändå kräva en ganska bra uppkoppling som alla inte har.

Det är typ meningen att servrarna ska ta hand om beräkningar som inte är i spelarens omedelbara närhet, typ som i dead rising 3 där det ska kunna vara proppfullt med zombies och man ska kunna röra sig fritt i spelvärlden utan laddningstider:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Speurk:

Det är typ meningen att servrarna ska ta hand om beräkningar som inte är i spelarens omedelbara närhet, typ som i dead rising 3 där det ska kunna vara proppfullt med zombies och man ska kunna röra sig fritt i spelvärlden utan laddningstider:)

Snick snack. Vad händer om internet ej finns tillgängligt? Slutar den ladda in zombies? Nej om något så kommer det inte används till det utan snarare till saker som Forza föreslår. Att använda "molnet" i realtid är inte möjligt då latencys blir allt för höga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xclusiv8:

Snick snack. Vad händer om internet ej finns tillgängligt? Slutar den ladda in zombies? Nej om något så kommer det inte används till det utan snarare till saker som Forza föreslår. Att använda "molnet" i realtid är inte möjligt då latencys blir allt för höga.

Yup, du har rätt. Det enda spelet som vi vet använder "molnet" är Forza 5, Dead Rising 3 använder inte molnet.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xclusiv8:

Snick snack. Vad händer om internet ej finns tillgängligt? Slutar den ladda in zombies? Nej om något så kommer det inte används till det utan snarare till saker som Forza föreslår. Att använda "molnet" i realtid är inte möjligt då latencys blir allt för höga.

Jag sa aldrig att det skulle användas för zombies, bara avlasta så att det kan finnas massa zombies samtidigt:)

Skrivet av Oggmeiler:

Yup, du har rätt. Det enda spelet som vi vet använder "molnet" är Forza 5, Dead Rising 3 använder inte molnet.

"It was fairly clear from the demo that this will be a game that makes a lot of use of cloud processing, with it claimed that the game loads its massive world seamlessly without any interruptions."

http://www.pocket-lint.com/news/121621-dead-rising-3-announced-for-xbox-one

"Taking place three days after a massive outbreak in Los Perdidos, California, Dead Rising 3 is described as an open-world zombie game that leverages the enormous power of Microsoft's cloud computing to allow unprecidented detail and freedom."

http://www.trustedreviews.com/news/dead-rising-3-coming-exclusively-to-xbox-one

Permalänk
Medlem
Skrivet av Speurk:

Jag sa aldrig att det skulle användas för zombies, bara avlasta så att det kan finnas massa zombies samtidigt:)

"It was fairly clear from the demo that this will be a game that makes a lot of use of cloud processing, with it claimed that the game loads its massive world seamlessly without any interruptions."

http://www.pocket-lint.com/news/121621-dead-rising-3-announced-for-xbox-one

"Taking place three days after a massive outbreak in Los Perdidos, California, Dead Rising 3 is described as an open-world zombie game that leverages the enormous power of Microsoft's cloud computing to allow unprecidented detail and freedom."

http://www.trustedreviews.com/news/dead-rising-3-coming-exclusively-to-xbox-one

Aufan, det hade jag ingen aning om. Bra att någon har koll på läget.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Ptja, går inte att diskutera med honom om detta i alla fall inte utifrån vad jag sett i andra trådar.
Själv är jag inte intresserad av någon utav de exklusiva launchtitlarna till någon konsol.
Tycker inte riktigt man ska tjöta om vilken konsol som har bäst launchtitlar då det är olika,
en del kommer föredra PS4 spelen, en del Xbox One spelen osv.

Sedan har vi väl inte riktigt fått info om hur det är med servrarna för Sony,
varför skulle dom t.ex inte kunna ha enorma mängder med sevrar, dedikerade för spel osv.
Det är ju inte så att Sony inte skulle ha råd, dom kommer precis som MS ta betalt i månaden med.
Ingen omöjlighet men vi får se, bryr mig inte riktigt så mycket om det bara jag får en bra spelupplevelse.

Bra skrivet, man blir ganska snabbt trött på folk som redan nu säger att "konsol x har redan failat och y vunnit" och liknande. Jag tycker nog att det verkar vara Xbone som har fått mest "skit", iaf här på Sweclockers. Jag tror (och är nog ganska övertygad) om att både PS4 och Xbone kommer vara utmärkta konsoler båda två. Lite olika funktioner, teoretisk prestanda på pappret osv. Men väl spelande tror jag att varken DN ena eller den andra kommer ha någon markant fördel gällande hastighet eller grafikkvalitet.

Jag håller tummarna på att båda blir succéer och att det blir lite av ett priskrig. Jag har aldrig ägt en konsol själv, men väntar nog tills nästa sommar och ser hur dessa fungerar få och priser. Det kan mycket väl bli en enhet till mig då. Utan att vara så inatt så föredrar jag nog Xbone pga att jag tycker deras kontroller passar mina händer mycket bättre. Är det fler som tycker att Xbox-kontrollerna är skönast?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Någon som vet hur "cloud-gaming" kommer fungera? Är det bara något som kommer fungera i multiplayer-spel eftersom alla inte kommer vara uppkopplade så kanske det är dumt att utveckla spel som kräver cloud? Eller kommer spelen helt enkelt kunna köras i olika lägen där man i läge utan cloud får sämre grafik,effekter eller vad cloud nu gör?

Spelen kräver inte "cloud-computing" men man får i teorin bättre prestanda med cloud computing. Dan Greenawalt (Forza) säger att deras AI tar ca 10-20% av Xboxens kapacitet eftersom den är så komplicerad medans ifall man är uppkopplad tar den enbart någon enstaka procent eftersom cloud tar hand om resten vilket friar upp en hel del prestanda till annat.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Bra skrivet, man blir ganska snabbt trött på folk som redan nu säger att "konsol x har redan failat och y vunnit" och liknande. Jag tycker nog att det verkar vara Xbone som har fått mest "skit", iaf här på Sweclockers. Jag tror (och är nog ganska övertygad) om att både PS4 och Xbone kommer vara utmärkta konsoler båda två. Lite olika funktioner, teoretisk prestanda på pappret osv. Men väl spelande tror jag att varken DN ena eller den andra kommer ha någon markant fördel gällande hastighet eller grafikkvalitet.

Jag håller tummarna på att båda blir succéer och att det blir lite av ett priskrig. Jag har aldrig ägt en konsol själv, men väntar nog tills nästa sommar och ser hur dessa fungerar få och priser. Det kan mycket väl bli en enhet till mig då. Utan att vara så inatt så föredrar jag nog Xbone pga att jag tycker deras kontroller passar mina händer mycket bättre. Är det fler som tycker att Xbox-kontrollerna är skönast?

Skickades från m.sweclockers.com

Båda kommer bli bra utan tvekan. Anledningen att det lutar starkt åt PS4 hållet för mig är därför att
MS har betett sig så korkat åt och ändrat sig konstant hela tiden. Blir en rejäl (förmodligen dyr) läxa dom
får lära sig nu. Blivit besviken på MS för mycket det senaste för att vilja använda deras grejer.

Xbox kontrollerna har varit skönast pga storleken för det mesta, kan inte säga att det är kvalité
men den var inte för liten i alla fall. Nu när PS4 kontrollen kommer vara annorlunda hoppas man att
det är en skön sak, har dock alltid föredragit analog sticksen på Playstation, bättre form på dessa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

XBox One med sina 300k servrar,cloud gaming,cloud storage och dedikerade servrar för att ge en bättre online-upplevelse än PS4. I dagsläget så har Cod:Ghost dedikerade servrar medans PS4 varianten inte har det. Mycket talar för att när det kommer till multiplayer så har One ett stort övertag.

Angående Killzone och Driveclub...visst Killzone är väl lite intressant medans Driveclub är en billig Forza wannabe

Så låter det nu, tills att folk upptäcker att man måste köpa X och/eller Y DLC innan för att få tillgång till de dedikerade servrarna kort efter lanseringen. Annars får man slåss över illa dålig P2P-matchmaking. Betala för onlinetjänsten och mer pengar för rätten att bruka tjänsterna.

Har alla redan glömt Gears of War 3? Inte att nämnna kontroverserna runt Halo 3 och Halo Reach?

Permalänk
Medlem

Live från Gamescom idag klockan 18 på Xbox Live.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Sverige får inte Fifa 14 tillsammans med konsolen. Däremot så kommer vi få 2 andra "big budget" spel med våra konsoler. Forza 5 och Kinect Sports kanske?
Bara hojta till om ni tycker att jag missat något.

Det är inte bekräftat eller obekräftat att vi i Sverige får Fifa 14 tillsammans med konsolen. Det enda vi vet med säkerhet är att EU får det, men vi vet inte om Sverige ingår i det (på något dumt jävla sätt)

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk
Avstängd

Lite coolt att man kommer kunna prata svenska med Xboxen. Har ingen erfarenhet med 360 så jag vet inte hur det fungerar där.

http://www.idg.se/2.1085/1.519748/thomas-arnroth---om-gamesco...

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...