Battlefield 4 Beta i början av oktober

Permalänk
Medlem
Skrivet av fjanton:

Tror inte det är så faktiskt. Det skulle varit officiellt och inte hidden news. Kanske många av dom som är level 100 är det just för att dom är lite bättre på att spela helt enkelt, för det tar inte kort tid direkt att bli level 100, även om man köttar på med 1000 i score.

precis träning ger färdighet

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasseb64:

Överger denna serie helt nu, så extremt trött på orättvisan med 100-taggarna.
Får hitta en ny shot-serie där alla har lika förutsättningar och överlevnadschanserna beror enbart på dig som spelar och inte HANDICAP.
Tips emottages tacksamt!

testat ARMA3 kanske?..elr så är det för lungt för din smak..stoooora banor..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

yay och skolan börjar nu, YAY! D:

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem

Har betan på min lista i Origin nu. Ligger bara där och retas vill ju spela nu.

Permalänk
Medlem

Tycker det är väldigt tydligt med 100-taggarna, har dock varit osäker om handikappet är proportionellt neråt i ranken.
Konstigt att ingen annan märkt detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

testat ARMA3 kanske?..elr så är det för lungt för din smak..stoooora banor..

Skall kolla detta! Tack

Permalänk
Skrivet av VeryMadMeatball:

Jag har redan köpt premium 2 gånger

Gjort samma sak :/

Visa signatur

Gaming: i7-8700K | GTX 1080Ti | 16GB | 650w | 512GB| Win10
Laptop: MacBook Pro 13,3" | 8GB | 240GB | OSX

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasseb64:

Tycker det är väldigt tydligt med 100-taggarna, har dock varit osäker om handikappet är proportionellt neråt i ranken.
Konstigt att ingen annan märkt detta.

Haha trollolooooool..

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk

kommer det att vara öpen beta på bf4 den 29 oktober? jag köpte medal of honor limited edition till ps3 i en affär men det var ingen förbestälning. borde jag då ha fått tilgång till betan eller börjar betan för dom personerna den 29? tack för svar

Permalänk
Medlem

Ju mer jag sett av BF4 destu mindre skillnad ser jag jämfört med BF3. Kommer givetvis att köpa det men det känns inte spännande, nytt och fräscht direkt.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Warinator:

kommer det att vara öpen beta på bf4 den 29 oktober? jag köpte medal of honor limited edition till ps3 i en affär men det var ingen förbestälning. borde jag då ha fått tilgång till betan eller börjar betan för dom personerna den 29? tack för svar

Den exklusiva betan för alla som köpt BF3 premium, Medal of Honor Warfighter Limited Edition (till PC) eller förköpt BF Digital blahablaha börjar 1/10.

Den öppna betan börjar 4/10.

Betan stänger 15/10 och spelet släpps 29/10.

http://www.battlefield.com/battlefield-4/faq/beta

Permalänk

Tack så mycket