Permalänk
Medlem

Dags för ny kylplatta

Hejsan!
Jag sitter med en laptop och spelar.
Behöver nu tips på bra kylplattor för den jag har sitter det bara 2 små fläktar i mitten på plattan så den kyler inte tillräckligt.
Får kosta runt 400kr helst mindre
Sen är det väll dags att öppna upp och göra rent datorn igen.
Kan jag köpa ny fläkt och sätta i?
Kommer det göra nån skillnad mot för fläkten som sitter i redan? (inte trasig vad jag vet, ville bara byta ändå)

Samsung R580

//Gh0sTy^

Permalänk
Medlem

Jag har en Cooler Master Notepal U3 och är helnöjd med den. Kyler min Asus G53SW med den och den gör sitt jobb bra.
Cooler Masters hemsida: http://www.coolermaster.com/product/Detail/mobile/notepal-ser...

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Skrivet av Gh0sTy^:

Hejsan!
Jag sitter med en laptop och spelar.
Behöver nu tips på bra kylplattor för den jag har sitter det bara 2 små fläktar i mitten på plattan så den kyler inte tillräckligt.
Får kosta runt 400kr helst mindre
Sen är det väll dags att öppna upp och göra rent datorn igen.
Kan jag köpa ny fläkt och sätta i?
Kommer det göra nån skillnad mot för fläkten som sitter i redan? (inte trasig vad jag vet, ville bara byta ändå)

Samsung R580

//Gh0sTy^

Skrivet av Eronki:

Jag har en Cooler Master Notepal U3 och är helnöjd med den. Kyler min Asus G53SW med den och den gör sitt jobb bra.
Cooler Masters hemsida: http://www.coolermaster.com/product/Detail/mobile/notepal-ser...

Måste hålla med Eronki, denna kylplatta gör sitt jobb väldigt bra. Observera att den gör att datorn lutar en hel del.

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flandersss:

Måste hålla med Eronki, denna kylplatta gör sitt jobb väldigt bra. Observera att den gör att datorn lutar en hel del.

Okej får kolla in en sån.
Lutningen gör ingenting, får antingen balansera upp det eller luta skärmen

Tackar för tipset grabbar