Red Harbinger gör skrivbord för datorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perb:

Japp, om nån undrar varför Sweclockers.com går på knäna.

Reddit-armén är här

Visa signatur

Dator med Skärm.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av KoSoVaR:

Jag kan inte fatta hur sweclockers missat detta ?
RHB har vart ute i över ett år med detta, och den har nog visats överallt i internet

Vad jag förstår är det ett projekt (l3p d3sk) som funnits ett tag och vunnit tävlingar, men som först nu är kommersiellt? Verkar som om förhandsbokningarna för Cross kom igång i mitten av augusti eller så, och då just Cross är företaget Red Harbingers första produkt känns det hela ganska färskt.. i alla fall inte över ett år gammalt.

Permalänk
Medlem

Snygg och häftig, men opraktisk och för litet.
Har sett moddare med liknande lösningar, men att man väljer en skiva uppe av vilken typ som önskas med en smart lösning för fästen.
Låg upp på min hemmabio under en längre tid för några år sedan. Den gick också att skruva isär och använda som vanlig stationär dator när helst man önskar det.
Rolig idé, men kommer inte sälja nåt värst bra.

Visa signatur

Platta/surfdator - SurfAce Pro 2 256gb
Gaming rigg - CPU: Intel Core i7 2600k @6GHz 1,25V (Multiplier x59 | Bus Speed 103,02) | Moderkort: Asus P8Z68-V GEN3 | Minne: 64Gb DDR3 Crucial PC3-12800H @1648,4 1:6 cl9 9 9 24 2T 1,5V | ASUS Radeon HD 7950 DirectCU II Top 3Gb @1GHz GPU, 6GHz Minneshastighet | 2x Dell UltraSharp U2412M | Samsung SSD 850 EVO 512Gb | 4x WD Green WD30EZRX 64MB 3TB

Permalänk

Riktigt coolt, särskilt om det kommer i fler modeller som inte är så pojkrums-tech-aktiga.

Och framförallt mitt krav för att ha ett sånt, glasskivan måste va en sån där du kan göra den opak. typ som dom där "smart window" som kom för ett tag sen på nån mässa. Då skulle du kunna ha glasskivan med samma färg som bordet normalt sett, sen när du ska skryta lite så *bam*!

Permalänk

Vet någon eller kan ni utröna utifrån nyheterna/artilarna när: "*available with the Dual PC upgrade kit (available very soon)
†available with the XL-Motherboard Kit (available very soon)" kommer vara tillgänglig och om det isåfall då bara är att "byta ut" så att man kan köra dubbla burkar i den?

Jag är väldigt intresserad av bordet och skulle mer än gärna trycka ner två burkar i den där. Skulle passa perfekt för kontoret idag då jag behöver hitta en ny lösning för min surround-setup och grabbens burk. Detta blir perfetk, även om 150cm kanske är i minsta laget för att kunna sitta två personer.
Priset är helt ok, inte direkt billigt men inte dyrt heller.

Visa signatur

PG279Q - EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ELITE GAMING WHITE SLI - 2600K - 16GB HyperX - 265GB HyperX - Formula IV E-Z - Seasonic X-1050

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Är det bara jag som tycker "skrivbordsdatorer" är korkat? Ser inte snyggt ut, bara distraherande och går inte att flytta på

Säger han som har ett kylskåp på hjul till chassi

Kan inte vara så dum idé att köpa aktier i "superbright leds for 12year old computernerds"-industrin nu när man ser alla gallerier. Ditt var inget undantag

Men, om man ska vara lite seriös så kanske 20000kr inte är så mycket för ett bord för kidsen. Vem över 20år skulle vilja ha ett såntdär? Jag vet inte, men tror det isåfall är nån show-grejj på en mässa kanske. Vem vet!