Köpa PS3 White Edition - Vart?

Permalänk
Medlem

Köpa PS3 White Edition - Vart?

Tjena,

Jag undrar vart jag kan hitta ett PS3 White Edition idag?

Jag vet inte om det är första versionen eller om det är Slim, men jag vill verkligen inte ha Super Slim, då jag tycker att den är ful och ur personlig synvinkel så låter den mer. Vet ni någon sida som säljer dessa än? Eller om det finns begagnade i superfint skick?

Uppskattar all hjälp. Har letat som en idiot. Har svarat på några annonser angående en sån konsoll, men utan svar.
Tack på förhand!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

tex: http://www.ebay.com/itm/PLAYSTATION-3-SLIM-KONSOLE-WEIs-320-G...

Såg att det fanns fler som sålde på ebay

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem

Detta?
Har dock ingen aning om i vilket skick det är osv, dock har säljaren 99.9% positivt omdöme och det är ju bra

Edit: Någon ninjade mig

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyAngel4You:

Tjena,

Jag undrar vart jag kan hitta ett PS3 White Edition idag?
http://kelvinreview.files.wordpress.com/2012/07/ps3_white_01....

Jag vet inte om det är första versionen eller om det är Slim, men jag vill verkligen inte ha Super Slim, då jag tycker att den är ful och ur personlig synvinkel så låter den mer. Vet ni någon sida som säljer dessa än? Eller om det finns begagnade i superfint skick?

Uppskattar all hjälp. Har letat som en idiot. Har svarat på några annonser angående en sån konsoll, men utan svar.
Tack på förhand!

Finns ju på Tradera, där du tagit bilden.. eller så har någon på Tradera tagit bilden från Google... 0 omdömen hmmm

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyAngel4You:

Tjena,

men jag vill verkligen inte ha Super Slim,

Skrivet av cfwin:

Inte riktigt va "Playstation 3 Super Slim"

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mixe:

Inte riktigt va "Playstation 3 Super Slim"

Dang!, du har rätt. Framgår när man tittar på kartongen, men inte på varans beskrivning. Good catch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfwin:

Dang!, du har rätt. Framgår när man tittar på kartongen, men inte på varans beskrivning. Good catch.

Står väldigt väl gömt längst ner

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonix:
Skrivet av Casper:

Detta?
Har dock ingen aning om i vilket skick det är osv, dock har säljaren 99.9% positivt omdöme och det är ju bra

Edit: Någon ninjade mig

Såg den och har ställt lite frågor! Köparen ser seriös ut, men jag vet inte om jag tycker att den är värd priset då den är begagnad...

EDIT: Skrev ett mail till försäljaren och fick ett svar ca 1 minuter senare. Han sa: I have 5 pcs., so I can only say, that the PS3 is used. But some of these consoles are in in perfect conditions and looks like new.

Jag gissar på att om det skulle vara några problem så kontaktar jag honom och vill inte han hjälpa mig så vet jag att Ebay kan gå in och hjälpa en rätt bra. Men vill helst hitta i Sverige.

Skrivet av vacant:

Finns ju på Tradera, där du tagit bilden.. eller så har någon på Tradera tagit bilden från Google... 0 omdömen hmmm

Hittade bilden på Google, men såg också hans annons och precis som du noterade: noll omdömen. Känns lite risky då... Flera PS3-försäljare på tradera som har sin första auktion igång nu. Kan ju dock ha lite med att folk som är nya på tradera kanske vill kränga sina konsoller innan PS4?

Skrivet av cfwin:

Såg den via:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1042949

Första tanken när jag hittade den på prisjakt: YEEEEEES!

Första tanken när jag klickade in på länken till CDON för att beställa: NEEEEEEEJ!

Fan, vill verkligen hitta en i fint skick Helst ny.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Köp en ny PS3 i valfri färg och spraya den med "plasti-dip". Enklaste lösningen ifall du inte hittar en vit

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Köp en ny PS3 i valfri färg och spraya den med "plasti-dip". Enklaste lösningen ifall du inte hittar en vit

Haha, måste tyvärr säga att det tipset inte var så speciellt tilltalande Då får det i absoluta värsta fall bli en Super Slim... Usch

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!