In Win lanserar chassi i glas och aluminium

Permalänk
Avstängd

vad är det för fel på titan och grafen då? när man ändå håller på liksom

Visa signatur

En varm och go Haswell @ 4.3 GHz

Permalänk
Medlem

Tack för det. Chassiet ser väldigt speciellt ut, dessutom lät reporten som en ung Carl Bildt.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Det här chassit skulle kunnat vara intressant om det inte var för att jag nöjt mig med mITX, men jag gillade skarpt hårddisk fästena, väldigt stilrent. Chassit i sig är spaceat och annorlunda, vilket jag alltid ser som ett stort plus då det fyller sitt syfte.

Visa signatur

Chassi Corsair Carbide Air 240 | Moderkort ASRock Z87M Pro 4 | Proccesor Intel Core i7 4770K 3,5GHz | CPU Kylare Corsair H60 v2 | Grafikkort GeForce RTX 2070Super 8GB | RAM Corsair Dominator Platinum 16GB 1866Mhz | SSD Samsung 840 Evo 250GB | Hårddisk WD Green 2TB | Nätaggregat Corsair AX 750w 80+ Gold | Ljudkort ASUS Xonar Phoebus 7.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av TAG9217:

Var ser du popnitar (rivets) någonstans? Det på toppen är vita gummibussningar för skruvhålen till fläktarna.

Japp du har helt rätt (jag trodde det var hålnitar men jag är rätt så kass på svenska). Underligt att de inte valde genomskinligt dock. Hade nog sett bättre ut.

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem

ser supercoolt ut, hoppas man ser av det på andra sidan havet också

vill nu inte vara en sådan här person som rättar till vad folk skriver men när nu pappan är författare så märker man nog till som detta: "Chassitillverkaren In Win är inte rädda för att ta ut svängarna, vilket inte minst demonstrerades på årets upplaga av Computex, där en där en prototyp av glaschassit Tou agerade blickfångare. Nu tillkännager In Win att modellen lämnat konceptstadiet och ska produceras i begränsad upplaga under hösten."

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Vem vill ha ett sådant?

Jag tex

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

Jag med.Riktigt läckert och stilrent chassie.Annat än urtråkiga Fractal design chassien som varenda kotte här på Swec verkar ha.

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.