Permalänk
Medlem

Skall köpa ny PS3

Jag har läst att den senaste slimmade varianten med flashminne låter ganska mycket. Stämmer det? (I jämförelse med de gamla 30 GB)

Är det någon (annan) särskild modell man skall leta efter?

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Jag har den senaste versionen. Tycker inte att den låter mycket... Jag har dock inget att jämföra med. Bara en gammal 360 som är sliten till tusen. Den låter som ett jet-plan ungefär.

Permalänk

Jag har också den senaste, slimmade versionen och märker heller inte av att den låter mycket. Tycker XBOX 360 låter mer.

Permalänk

Har också den nya superslim och den är nästintill ljudlös. Dock så rekomenderar jag att du köper den med hårddisk om du nu inte redan har en, för flashminnet räcker inte till.

Visa signatur

-- Intel i5 750 @ 3,8Ghz Corsair H50 Cooler | MSI P55 CD53 | Corsair XMS3 8GB @ 1600Mhz | Creative SB X-Fi XtremeGamer 5.1 | Gigabyte GTX 580 Windforce X3 | Chieftec 650W PSU | HAF 932 | Windows 8.1 pro --

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar. Låter bra. Tänkte jag skulle använda en äldre hårddisk från en laptop. Aldrig provat backupfunktionen - men tanken är ju att flytta över innehållet från den befintliga 30-gigaren till den nygamla laptophårddisken.

Det borde väl gå hyfsat smidigt med en extern hårddisk som mellanlagring av backup-datan?

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W