Permalänk
Medlem

liquidextasy trovärdighet?

Jag har letat i en evighet efter vattenblock som passar mina grafikort modellen är msi gtx 670 pe oc. För några dagar sedan hittade jag en tysk sida som bygger customizerade vattenblock, liquidextasy. Min fråga är om någon här på sweclockers vet om det är en pålitlig sida eller nån som har haft någon erfarenhet med den tidigare. Eller om det finns någon annan sida som är pålitlig som säljer det vattenblocket jag söker.

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/2-kylning-och-overklockning-...
Du har ju din äldre tråd där om samma ämne, typ. Där jag länkade till sagd sida.

De tycks uppdatera sin sida iaf. Dra iväg något random mail och se ifall de tar sig tid och svara. Nu kan jag inte se betalnings alternativen men finns Paypal så har du ju en liten försäkring,.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

http://www.sweclockers.com/forum/2-kylning-och-overklockning-...
Du har ju din äldre tråd där om samma ämne, typ. Där jag länkade till sagd sida.

De tycks uppdatera sin sida iaf. Dra iväg något random mail och se ifall de tar sig tid och svara. Nu kan jag inte se betalnings alternativen men finns Paypal så har du ju en liten försäkring,.

De tycks endast ha förbetalning för köp utomlands :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av hammerTH:

De tycks endast ha förbetalning för köp utomlands :/

sen när brukar affärer utomlands inte ha förskottsbetalning?

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

sen när brukar affärer utomlands inte ha förskottsbetalning?

Jag vet inte, det är första gången jag köper utomlands så du kan förstå varför jag är lite skeptisk ;P

Permalänk
Medlem
Skrivet av hammerTH:

Jag vet inte, det är första gången jag köper utomlands så du kan förstå varför jag är lite skeptisk ;P

Postförskott fungerar inte mellan länder. De skulle ju kunna skicka faktura, men det är like "risky" och jobbigt med rättsliga åtgärder mellan olika länder.
Förskottsbetalning är hur de flesta butiker (Till och med inom sverige) tar betalt över internet. Om du betalar via Paypal så har det inte så svårt att få tillbaka pengarna om butiken inte levererar vad de lovar.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Postförskott fungerar inte mellan länder. De skulle ju kunna skicka faktura, men det är like "risky" och jobbigt med rättsliga åtgärder mellan olika länder.
Förskottsbetalning är hur de flesta butiker (Till och med inom sverige) tar betalt över internet. Om du betalar via Paypal så har det inte så svårt att få tillbaka pengarna om butiken inte levererar vad de lovar.

Tackar för svaren. Troligtvis gör jag en liten beställning och testar och ser vad som händer

Permalänk
Medlem
Skrivet av hammerTH:

Tackar för svaren. Troligtvis gör jag en liten beställning och testar och ser vad som händer

Tycker jag låter bra!
Skriv gärna hur det gick efter så ifall folk googlar hittar de tråden

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."