Tips på Xbox 360-bilspel med 2 player splitscreen?

Permalänk
Medlem

Tips på Xbox 360-bilspel med 2 player splitscreen?

Jag behöver ett roligt bilspel att köra med farsan helgen. Vi gillar Forza 3 men behöver lite variation. Tips någon?

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk

Forza 4?

Permalänk
Medlem

Burnout serien, Blur, gamla NFS most wanted/underground, F1 2012, DiRT 3/showdown. Sen var det ett spel jag körde nåt år sen, man skulle ta t.ex. stora stolpar som höll upp en viktig sak, som sedan rasa ner o dom efter krascha in i det eller fick ta sig undan väldigt snabbt, kommer dock inte ihåg vad det hette, det var lite som leksaksbilar fast i "verkligheten"… Mer variation?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem

Bra idéer! Spel som är äldre än något år verkar jag få svårt att hitta i fysisk butik innan helgen, men DiRT 3 är nog precis det jag söker! Hittar jag inte det så blir det Forza 4. Tack för tipsen!

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

Sen var det ett spel jag körde nåt år sen, man skulle ta t.ex. stora stolpar som höll upp en viktig sak, som sedan rasa ner o dom efter krascha in i det eller fick ta sig undan väldigt snabbt, kommer dock inte ihåg vad det hette, det var lite som leksaksbilar fast i "verkligheten"… Mer variation?

Det fick mig att tänka på Carmageddon 2. Fan vilket underbart spel på sin tid
Tyvärr saknas det, vad jag vet, en motsvarighet till det idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Motsols:

Det fick mig att tänka på Carmageddon 2. Fan vilket underbart spel på sin tid
Tyvärr saknas det, vad jag vet, en motsvarighet till det idag.

Skickades från m.sweclockers.com

split second var det!!!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!