Permalänk
Avstängd

Amazon.co.uk GTA 5

Hur kan det vara så billigt? http://www.amazon.co.uk/Grand-Theft-Auto-Xbox-360/dp/B0062KIC...

35 euro..
Vad kostar frakten och shippas det till Sverige, för när jag trycker på Delivery Destinations så står inte Sverige med?

Permalänk
Medlem

Du kan välja gratisfrakt, men då gäller 3-10 dagars leveranstid. Det finns två dyrare alternativ för snabbare leverans. De listas tydligt vid checkout.

Permalänk
Medlem

Kan tillägga att det är £.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zelxi:

Kan tillägga att det är £.

385kr.
Fortfarande billigt
Men shippas det till Sverige?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShutteN:

385kr.
Fortfarande billigt
Men shippas det till Sverige?

Ja!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mAster9:

Varför står det att det inte gör det då :/?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShutteN:

Varför står det att det inte gör det då :/?

Ingen aning vars du kollar men det står.
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8...
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=hp_...

Bläddra ner så ser du.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd

Står inte Sverige där..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShutteN:

Haha Tappat glasögonen? Gå in på länkarna jag la upp så står det 'Sweden' om du läser och bläddrar ner.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mAster9:

Haha Tappat glasögonen? Gå in på länkarna jag la upp så står det 'Sweden' om du läser och bläddrar ner.

Jag VET att det står Sverige där, men jag mena att det inte står Sverige på den LÄNKEN jag sa att du skulle trycka på.

Permalänk
Medlem

kolla det fetmarkerade:

£34.99 & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery. See details and conditions
Pre-order Price Guarantee. Learn more.

här är länken:

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=mk_...

här är vad det står:

på länken du grinar om står det även:

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShutteN:

Jag VET att det står Sverige där, men jag mena att det inte står Sverige på den LÄNKEN jag sa att du skulle trycka på.

Det gör det visst! Första länken är samma som du vill att jag ska trycka på.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Har förbokat därifrån och den skickades igår.
Dom drog 377kr från kontot så ja är nöjd:)

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

kolla det fetmarkerade:

£34.99 & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery. See details and conditions
Pre-order Price Guarantee. Learn more.

här är länken:

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=mk_...

här är vad det står:

http://gyazo.com/2e02c2ee02808aa4921000a764bd2c2d.png

på länken du grinar om står det även:

http://gyazo.com/c54f8600a157b968bbad6237dc157a27.png

Nu står det så för mig också.

Permalänk
Avstängd

Är det rätt version som ska funka i Sverige? Ingen utlandsversion t.ex?
Bara och beställa och köra sen när det kommer?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Scab:

Du kan välja gratisfrakt, men då gäller 3-10 dagars leveranstid. Det finns två dyrare alternativ för snabbare leverans. De listas tydligt vid checkout.

Och det står bara gratis frakt till UK, är det till Sverige också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShutteN:

Och det står bara gratis frakt till UK, är det till Sverige också?

Ja det är samma version som alla andra och ja, du kan välja gratis frakt men då blir det 7-10 dagar leveranstid. Vill du ha det tidigare kan man betala extra

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z490M Gaming X CPU: i5 10600k @ 4,9ghz CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 2933 mhz Nätagg: Antec HCG Gold 750W Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av ShutteN:

Är det rätt version som ska funka i Sverige? Ingen utlandsversion t.ex?
Bara och beställa och köra sen när det kommer?

XBOne kommer vara regionsfri, så det är bara att köpa på. Skulle nog ha fungerat ändå eftersom det är inom EU.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av WardonE:

Ja det är samma version som alla andra och ja, du kan välja gratis frakt men då blir det 7-10 dagar leveranstid. Vill du ha det tidigare kan man betala extra

Hur mycket kostar de dyraste frakt grejen? Express priority eller vad de heter, står inte hur mkt de kostar.

Permalänk
Medlem

Står om du går till checkout. Köpte nyss deras PS3-GTA5-bundle (mycket billigare än i Sverige), där går priority på ungefär 26 GBP. Vanlig frakt kostar 6,5 mer. Vet inte om det är samma för mindre saker.

I och för sig är Super Saver i min erfarenhet ganska snabbt, men väljer ändå standardfrakt om det är lite dyrare saker. Nu måste jag gå runt LA-LA-LA spoilers i några dagar mer tills paketet kommer hit från UK men det får väl en besparing på nästan 800 spänn vara värt. The Last of Us ingår också, vad det nu är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sipe46:

Har förbokat därifrån och den skickades igår.
Dom drog 377kr från kontot så ja är nöjd:)

Va, så lite som 377 kr. Då du förbokade spelet kostade den inte 39.97£ antar jag då?

Permalänk

Beställde också från Amazon, kostade 386 kr och "estimated delivery time" är tisdag nästa vecka. Om man kan få det så billigt så kan jag vänta

Permalänk
Medlem
Skrivet av SiRai:

Va, så lite som 377 kr. Då du förbokade spelet kostade den inte 39.97£ antar jag då?

35£ kostade spelet när jag beställde för 2 veckor sedan.

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Medlem

Har beställt CE för 117£, ska komma imorgon eller övermorgon. Tog priority delivery också. Sjukt värt! Beställde för exakt en månad sen

Visa signatur

En dator, en mobil och en tablet. X670 Hero / 7900X / 4080

Permalänk
Avstängd
Skrivet av airhead:

Står om du går till checkout. Köpte nyss deras PS3-GTA5-bundle (mycket billigare än i Sverige), där går priority på ungefär 26 GBP. Vanlig frakt kostar 6,5 mer. Vet inte om det är samma för mindre saker.

I och för sig är Super Saver i min erfarenhet ganska snabbt, men väljer ändå standardfrakt om det är lite dyrare saker. Nu måste jag gå runt LA-LA-LA spoilers i några dagar mer tills paketet kommer hit från UK men det får väl en besparing på nästan 800 spänn vara värt. The Last of Us ingår också, vad det nu är.

Hur kan vanlig frakt kosta mer än priorty express?
Priority tar ju fortare + bättre? WTF?!?!?!?!
+ WTF?!?!?! 26GBP? Det blir ju typ 650kr då?!

Blir det runt 650 kronor om jag tar priority express med?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Beställde också från Amazon, kostade 386 kr och "estimated delivery time" är tisdag nästa vecka. Om man kan få det så billigt så kan jag vänta

Beställde du med gratis frakt eller priorioty?

Permalänk
Medlem

Beställde med gratis frakt i helgen, har för mig att normal frakt låg på 8£ extra medans express låg på kanske ~30£ om jag minns rätt, tittade bara igenom snabbt. Så det "airhead" nämnt verkar inte helt orimiligt.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av ShutteN:

Beställde du med gratis frakt eller priorioty?

Jag beställde med gratis alternativet. Jag har väntat i fem år redan ett par dagar till spelar inte så stor roll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag beställde med gratis alternativet. Jag har väntat i fem år redan ett par dagar till spelar inte så stor roll!

Uff, fick samma... hoppas det dyker upp till helgen dock ;).

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Skrivet av zelxi:

Uff, fick samma... hoppas det dyker upp till helgen dock ;).

Ja, man får hoppas. Gärna tidigare så man kan spela lite på fredag kväll också, förra gången jag köpte därifrån (med gratis alternativ) så fick jag spelet efter 4-5 arbetsdagar, så det är fullt möjligt att det kommer innan helgen.