Köptips TV! GTA 5! Filmer! philips 46pfl4208t

Permalänk

Köptips TV! GTA 5! Filmer! philips 46pfl4208t

Tjena!

Tänkte köpa en TV. Jag har inte så jättestor budget men max 5k iaf.
Tänker typ kolla film och lira Ps3 spel på den som gta5 o fifa. 46 tum räcker. Mindre funkar

Hittade detta erbjudantet på Elgiganten, borde jag slå till?

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/46PFL4208T/phil...

Permalänk
Medlem

Jag var och kollade på den idag och jag tyckte bilden var riktigt dålig. Visst den visade samma bild som alla andra och delade därför bildkälla. Men ändå riktigt dålig bild, det var svårt att läsa texten.

Jag kollade på LG 47LN540V på Media Markt igår, den var det riktigt bra bild på med tanke på priset. Den hade jag köpt om det inte vore för att dom endast hade demo ex. kvar som dom inte kunde sälja billigare.. väntar jag hellre än att köpa ett demo ex. till ordinarie pris.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI

Permalänk
Medlem

Tror att ovanstående tips är väldigt bra då jag misstänker att den LG modellen är samma som 5400-serien som passar för spel-entusiaster pga sin låda input lag. 28ms.

Permalänk

Hej! Ursäkta jag inte kom med svar vid den aktuella tiden!
Blir inaktiv här ibland, och fick hjälp IRL och det slutade med att jag köpte philips 46pfl4208t.

Jag är inte bäst på TV apparater men iaf, bilden var väldigt bra för mina ögon. Den fungerar bra för min användning. Smart TV funktioner är dock ingen hipp. Men har helt ok för tex internet och netflix.
Tack för svar iaf!

Permalänk
Medlem

Tur att du är nöjd. Själv så fick jag Philips till att kreditera min. Skumma färger i ansiktet på folk

Visa signatur

5 Stationära datorer.
2 HTPC
4 Bärbara
0 Server

Permalänk
Skrivet av lite_:

Tur att du är nöjd. Själv så fick jag Philips till att kreditera min. Skumma färger i ansiktet på folk

Har inte tänkt på det! Ska försöka lägga märke till det och se om det är så för mig också:)

Annars är jag fortfarande nöjd!