Permalänk
Medlem

Gta v crew 360

Gör ett försök med ett crew till oss som spelar på 360 då. Kan vara bra att kolla av om vi är några st som kommer spela på xbox. Gärna 18+, är 26 själv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kanske är på, är 22

Permalänk
Medlem

Man kanske tillomed kan vara i samma crew oavsett konsoll?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av saigon:

Man kanske tillomed kan vara i samma crew oavsett konsoll?

hur ska man då lira med varandra?

Permalänk
Medlem

Skapa ett crew och länka så man kan gå med då.

Permalänk
Medlem

Såg att det redan fanns ett Sweclockers crew, vet inte om det är ps3-gänget eller inte?

Visa signatur
Permalänk

Är 21 och har beställt det till 360 så kan vara med antar jag.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

jag förstår inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

jag förstår inte

Vad exakt är det du inte förstår?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av saigon:

Vad exakt är det du inte förstår?

Är det nån hemsida ni menar man ska göra? Så som ajg fattade det så skriver vi våra namn här o sånt??

Permalänk

http://socialclub.rockstargames.com/crew/sweclockers där är den

SocialClub=Battlelog, fast inte obligatoriskt. Bra att samla människor, därav swec laget.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

jag är lätt på 24 år

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Lite osäker själv på hur det funkar om jag ska vara ärlig, har iaf skapat en profil på hemsidan, men inte gått med i nått "lag" än. Var lite osäker på om vi som spelar på 360 måste skapat egen, men det kanske inte är så då?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag hänger på! 24 år

Visa signatur

Nytt hela tiden

Permalänk
Skrivet av saigon:

Lite osäker själv på hur det funkar om jag ska vara ärlig, har iaf skapat en profil på hemsidan, men inte gått med i nått "lag" än. Var lite osäker på om vi som spelar på 360 måste skapat egen, men det kanske inte är så då?

Tryck på PS3 loggan en gång och berätta sen vad du ser
Nej men det är bara en lista över plattformar som social club hämtar data ifrån! crews är helt plattformsoberoende! Så oroa dig inte över det

BTW: 18, lirar på X360 under eftermiddagar/kväll. Får se hur schemat ser ut när väl mp har släppts dock.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Kan man vara med i flera crews?

Permalänk
Medlem

Har beställt gta v till Xbox 360 så jag är gärna på att joina crew

Är snart 19 bast

Permalänk
Medlem

Så ska vi ha en crew för båda konsollerna eller en var?

Permalänk

har ett crew för 360 lirare, ni får gärna hoppa på i gemenskapen och rånandet. http://socialclub.rockstargames.com/crew/final_xecuters

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean