Apple släpper Ios 7 under kvällen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Vico:

iOS7 makes me horny... not! Fortfarande kan man inte byta bakgrund år 2013 lmfao. Ett mer låst system får man länge leta efter >.<

Inte byta bakgrund? Jag har alltid kunnat byta bakgrund på min iPhone4 så hänger inte riktigt med på vad du menar.

Visa signatur

ASUS K7M, AMD Athlon 1000 MHz Slot A, 3dfx Voodoo5 5500 64 MB AGP, 512 MB SDRAM @ CL 2-2-2-5, Cooler Master ATC-100-SX Aluminum Mid Tower.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delerium:

Inte byta bakgrund? Jag har alltid kunnat byta bakgrund på min iPhone4 så hänger inte riktigt med på vad du menar.

Ok. Dock förstår jag då inte riktigt varför det är sådan uppståndelse om den nya utvecklingen i Ios7 som nu gjort att man fått ljusare bakgrund och lite annan färgsättning på ikonerna ? Det får det ju att låta som att det var något skrivet i sten.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Ok. Dock förstår jag då inte riktigt varför det är sådan uppståndelse om den nya utvecklingen i Ios7 som nu gjort att man fått ljusare bakgrund och lite annan färgsättning på ikonerna ? Det får det ju att låta som att det var något skrivet i sten.

Uppståndelsen beror nog på att det är ganska stor skillnad mot de tidigare versionerna, sen om man gillar det eller ej är ju en smaksak. Stor skillnad - ja, revolutionerande - vetetusan, men det är kul med omväxling och själv tycker jag det har blivit bättre samt tillkommit en massa trevliga nya funktioner.

Visa signatur

ASUS K7M, AMD Athlon 1000 MHz Slot A, 3dfx Voodoo5 5500 64 MB AGP, 512 MB SDRAM @ CL 2-2-2-5, Cooler Master ATC-100-SX Aluminum Mid Tower.