Hur långt har ni kommit på GTA 5

Permalänk
Medlem

Hur långt har ni kommit på GTA 5

Precis som titeln lyder, hur långt har ni kommit nu sen spelet släpptes?

Själv är jag uppe på 34.4%

Har ni hittat något hemligt, eller annat skojigt som ni kanske vill dela med er av?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kj3lll3:

Precis som titeln lyder, hur långt har ni kommit nu sen spelet släpptes?

Själv är jag uppe på 34.4%

Har ni hittat något hemligt, eller annat skojigt som ni kanske vill dela med er av?

0%

Önskar jag hade pengar till att köpa det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kj3lll3:

Precis som titeln lyder, hur långt har ni kommit nu sen spelet släpptes?

Själv är jag uppe på 34.4%

Har ni hittat något hemligt, eller annat skojigt som ni kanske vill dela med er av?

Väntar på PC! Vad tycker du om spelet än så länge?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design 7 Compact TG Moderkort: ROG STRIX B550-E GAMING Processor: Ryzen 9 5900X Processorkylare: Dark Rock Pro 4 Grafikkort: Reference Radeon RX 6800XT Minnen:G.Skill Trident Z RGB 2x16 3200/14.14.14.34 SSD: WD Blue SN550 1TB Lagringsenhet: Seagate Barracuda Q1 960GB Nätagg: EVGA Supernova G2 850W Ljudkort Sound BlasterX AE-5 Tangentbord: Logitech G413 Headset: DT 990 Pro + ModMic-V4 Mus: Logitech G PRO Wireless

Permalänk
Medlem

19.7% fick spelet sen dag 1 men har inte allt kunnat spela så mycket på spelet efter all värmeproblem jag får med min ps3a

Visa signatur

Chassi: Lian-Li A4 H2O Moderkort: Gigabyte X570i CPU: 5800X3D Kylare: EK AIO 240 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR4 3600Mhz CL18 GPU: Sapphire Radeon RX 7800 XT 16GB Pulse Nätagg: Corsair SF600 SSD Samsung Pro 990 1TB Tangentbord: KBD67 Lite R4, WS Silent Tactile, MW Retro Lights Hörlurar: SteelSeries Arctis Nova 7 Skärm: HP X34 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Logitech G900

Permalänk

0%
Möjligt att man köper det om det kommer på PC, om det är på Steam & rea. ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av banan3n:

0%

Önskar jag hade pengar till att köpa det

Skickades från m.sweclockers.com

Same.

Här sitter man o offrar sina unga år för skolan, medan mina irl vänner bor hemma som kungar och har löner på över 18 000kr i månaden efter skatt.
Hoppas detta är värt det liksom...

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem

0%, väntar på PC version.
Underhåller mig med att spela igenom GTA 3 > VC > SA > IV, minnen.

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem

Klarade ut det i fredags.

Visa signatur

[Chassi- Define R4] [GPU- Msi 970 twin frozr] [CPU- 4670k @ liten överklockning] [Mobo- Asus z87 - A] [PSU- HX 750 750w 80+ gold] [Ram- Corsair vengence 8gb][SSD- Kingston 120GB][Hårdrisk- 1TB]
Tillbehör
[Skärm: Koreaskräm 1440p] [Mobil: Iphone 6]
[Tangentbord: Q-pad mk 50] [Hörlurar: Audio Technica Ath-50] [Mus: R.A.T 3]

Permalänk

Har inte klarat kampanjen då jag vill dra ut på det och klara massor av side missons först, men jag har klarat 72%

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk

Klarade ut det igår.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lite offtopic men det hackar på min PS3 slim men inte på min kompis PS3 slim.
Har gjort en hel återställning på den men det hjälpte inte.
Både jag och kompisen upplever att jag har lite bättre grafik än han (?)
Någon som kanveta vad det kan vara?
Typ om jag åker och ska göra en 90 grader vänster så hackar det under svängen så att säga...
Känns som jag har typ 10-15 fps ju då.

Visa signatur

| Intel i7 10700K | Gigabyte RTX 3090 Waterforce |
| 32gb Ram | 250gb 970 EVO & 1TB 860 Evo |
| Acer Predator 34" 120hz G-Sync 3440x1440 |

Permalänk
Medlem

48% men har inte hunnit spela så mycket

Permalänk
Medlem

Klarat kampanjen, har 62%

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Moderator
Moderator

Köpte det på releasedagen men har spelat i typ 10 minuter. x)
Konsol är helt enkelt inte min grej, har mest PS3an för att spela film på (vilket jag inte heller gör särskilt ofta, bra investering haha).

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Drygt 70%. Det får nog räcka med det. Ska testa lite online också när det släpps.

Permalänk
Medlem

Jag har kommt till 72% men nu fryser spelet sig så jag kan inte spela längre, eller jo jag kan spela i ungefär tio min

Permalänk
Medlem

44%

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk

Dryga 25%. Trevor har precis flyttat in till LS.
Har hittat en "letter scrap" och två stunt-jumps. inte klarat nåt av dom

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Jag tror jag ligger på 40% klarat. 4 stunt-jumps (avklarade) och en letter scrap.

"hinner" ju aldrig spela :/ Sen har jag förlorat så jävla mycket pengar och ammunition då vi var ett gäng polare som lirade i lördags "under the influence" Folk var inte speciellt duktiga då

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Ligger på 54% nu. Inte långt kvar nu'

Permalänk
Medlem

Ca 55%. Har inte klarat main storyn ännu.

Permalänk
Medlem

Har klarat ungefär 60% och har nio uppdrag kvar av storyn. Plöjer det ikväll

Permalänk

Drog i mig ADHD medicin (har inte ADHD) och sjukanmälde mig från skolan dagen jag köpte det.
Klarade storyn på runt 2 dagar. Just nu ligger jag på ~90%

Permalänk
Skrivet av albindubech:

Drog i mig ADHD medicin (har inte ADHD) och sjukanmälde mig från skolan dagen jag köpte det.
Klarade storyn på runt 2 dagar. Just nu ligger jag på ~90%

Mhm ta amfetamin och dubbeldygna det låter nyttigt, men du tyckte inte att du spelade igenom det för snabbt?

Permalänk
Skrivet av nordrassil:

Mhm ta amfetamin och dubbeldygna det låter nyttigt, men du tyckte inte att du spelade igenom det för snabbt?

Ska spela igenom det igen då det släpps för PC, då kan jag också njuta av upplevelsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av albindubech:

Drog i mig ADHD medicin (har inte ADHD) och sjukanmälde mig från skolan dagen jag köpte det.
Klarade storyn på runt 2 dagar. Just nu ligger jag på ~90%

Dela med dig utav medicinen samt att jag skiter i att sjukanmäla mig, visst blir jag coolare då?

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas