Chassin till Xbox 360.. intressekoll

Permalänk

Chassin till Xbox 360.. intressekoll

hej

tänkte kolla om nån är intresserad av chassin & xbox 360 kanske nån xbox slim & CD-läsare + annat från min chefs reparationsverkstad. då det knappt är nån marknad längre på laga konsoler längre. Detta är *skrot* och knappast något fullt fungerande konsoler.
så bad han mig kolla om nån vill ha ca: 2-3flyttkartonger allt eller inget! helst inget plocka lite delar har nån plats så får man ta allt.. han är i england för tillfället men kommer tillbaks på fredag. norr om stockholm (märsta) hämtas bara.. ingen post möjligen leverans ner mot stockholm central. om det kan tas på pendeltåget. blir det många svar så lägger ja ut en annons på marknaden ''bortskänkes''

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Fasen, hade gärna plockat på mig men bor alldeles för långt bort. Kan ni vänta ett år?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Skrivet av Shrudder:

Fasen, hade gärna plockat på mig men bor alldeles för långt bort. Kan ni vänta ett år?

känner du ingen i sthlm som kan ha prylarna i källarn ? ja e bagare också, du kan ge bort nån tårta du beställt av mig till din morbror/kusin mot att du får ha 2 lådor i hans källare du blir glad + ja blir glad för ja får en levrans, min chef blir glad för han blir av med allt.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644